Ma lõbus õllepruulija suviga käes, õlut voolab ojadena. Ehk on see lihtsalt õlletootjate kujundatud stereotüüp, et suvel kustutab õlut paremini janu kui vesi. Näiteks teistel andmetel saab hoopis Brait alati janust jagu, kolmandatel andmetel ool veis, Trai kuivatab janu. Neljas rahvatarkus räägib, et kui õlu on külm, siis naised on kuumad. Mis siis tähendab, et naistele hea meelega õlut kätte ei anta. Naised platsilt koju nagu kõlatuks maskuliinsete jalgpallifännide hüüdlause. Jalgpalli õllemeistrid kindlalt oma vankri ette rakendanud. Kas üks terve eesti mees kujutab ette palli MM-i vaatamist ilma õlleta? Ei, õlu on just see, mis aitab mängijal ja mänguvahendil vahet teha. Ilmselt ongi jalgpall õllel Peeerrijate väljamõeldis. Ma lõbus õllepruulija? Ma ei tea, kes selle laulu välja mõelnud, aga õllevabrik antide kontrollida ta nüüd kuidagi ei ole. Nii tihti võib näha seltskondi, kus õllepruuljaht lauldakse, ronitakse laua otsa ja laua alla, aga laud ise on viinast lookas? Noh, võib vastu öelda, et kas populaarsuselt teine lugu sendilaudades mustlaselaul eeldab lauatäit, mustlasi, moori, maja, laulmine, kampa, büromaane. Eks igaüks laulab sellest, mida tahaks kõigest hingest teha, aga majanduslikel või seadusloomest lähtuvatel põhjustel ei julge. Sest mustlaselu ei toida ära jää ämmamoori, maja mahapõletamise eest pannakse türmi või hullumajja. Kolmas põhjus on eelarvamuste küüsis rabelemine. Et kui ainult õlut jood, oled mõttetult kaine. Tegelikult on ikka lugu küll, et tuhanded inimesed, kes istuvad muudades radistavat endale viina sisse ja hakkavad siis teeseldud lõbususega laulma, igatsevad laulu sellest, kuidas õlu vaadis vahutab ootavat nagu valget laeva. Ei ole head inimesed, see asi nii hull. Õlu on poest täiesti kättesaadav ja koduõlle tegemine ei ole teps mitte keelatud. Selle asemel, et Liina uima õlle, nälja, segusena, arutult kõik väravapostid pikali ajada, võiks muretseda lisapaja. Ühiskondliku lisapaja võiks ütelda, et ei peaks lahjat õlut viinaga ühte patta.