Tere ei, küllaga muusika, kuulajad tõid, tervitasid äsja kolmekesi kuuel käel sõnalisi rütmiliste muusikalise kompositsiooniga ehk lausa programmilise pöördumisega. Kolm muusikalist maailmarändurit, kummalist globaalse tantsuküla ehitajat, kolm võluvat viirastust. 1990.-te aastate olete algusest mina neid viirastusi taas tutvustav. Olen selle kellelegi, ma saate alguses koos teiega, Tiit, kus need. Ma hoiatan ette, et tolle ühe vene immigrandi Süpediitši Dmitri, ühe Pittsburghi piiga, laulja neiu veidi, mis kiiri ja jaapanlasest maailmaränduri arvutiasjatundja rütmi, kunstniku džaugud liidrid toovad toova ettevõtmistest kõneldes saavad asjasse segatud ka Mossakene ja kolm karu ja Toots ja Kiir ja auklik rosinasai. Mismoodi ja kuidas ja mispärast, nagu ikka, selgub juba saate edenedes. Küll on meie järgmine pala kolmikul laik tänase saate peategelasi silt. Küll minu arvates variatsioon, ehkki uusaegne muinasjutu teisele teemale, kus kolm karumõmmi ja Maasakene kokku saavad ja karumammid imestavad ja küsivad, kes see on ja kes olis. Huo lett on iiliti esimene globaalne tantsutuur. Või juba teine tänasel eikellegimaal. Kolmeliikmelise paljurahvuselise naismeestriontii lait värvikas olemasolu oli eredamalt maailma mastaabis kuuldav-nähtav aastakest kolmneli. Kõige rohkem 5990.-te esimesel poolel. Tolle kümnendi algus oli populaarmuusikaliselt popkultuuriliselt üksjagu ärev ja ergas ja kogunisti optimistlik aeg. Sõlmusid stiililiselt liidud, klubilised, kõladsulasid nukurokikitarride tulevikku, kiiska elektroonika sallis oma embuses, häbematult retro likus tihtipeale ja kiskavate kitšilikke päädis pindade all olid alatasa peidus krõbedad menu, muusikalisi diivakesed katsetuslust ja optimism käisid sagedasti tihedasti käsikäes ja kasu sellest oli mõlemal. Nii, laid kerkis esile seesuguses õhustikus ja eks see oli kaasaskäijaid, samasuguseid populaarmuusikalisi ühendusi, mis õigupoolest sümboliseerisid materialismi tahaplaanile jäämist ja idealismi ehkki New optimismi esile tükkimist teisigi. Tilati kolmik tegi mitmel puhul asja muusikaliselt ameerika maise. Räpiliku ja pehme külalisema Räpiliku ansamblite ühenduse Neitib Tauns tegelastega, mõnedki käisid stuudiopäevi tegemas Dilaiti paladeski. Dylanit ise kolmekesi sai kokku 1000 820980.-te lõpus ja enne seda, kui sündis kolmik, oli olemas olnud kaksikliit ehk duo laulja neiu Tantsu diivaliku häälega. Kleidi, mis kiir ja teatavasti Kiievi linnas sündinud aga tihti ka lihtsalt Nõukogude emigrandiks nimetatud Dmitri prill, kes õpetust saanud oli, kassis klassikalisel klaveril või klassikalises kitarrimängus või kogunisti mõlemas. New Yorgi klubi maailm oli see, kus nemad kohtusid ning kui klubi maailma tihtipeale on aastakümneid edenedes aeg-ajalt ka elitaarseks paiguti peetud. Systylaiti ettevõtmised tahtsid olla kõikjale ulatuvad kõike ja kõiki sisaldavad ja ikka hääd rõõmsat mõtet sisaldavad lusti, rõõmu, kusjuures teesklematut on pakkunud päris paljud Dilaiti palad. Kas neid väga häid, veel selle saatemahust 55-st minutist ülegi peaks jääma? Mõneti vaieldav, aga enamus rosinaid mahub ehk tänasele, ei kellelegi muule äragi. Suurim rosin nende seast, kahtlemata on nende esimene singli pala. Proovisin haat, mille kõla järgi meie Mailgi mäletatakse teda üheksanda kümnendi algust päris tihti tagantjärele. Õunamahla musi on piisavalt kaunis ja, ja sädelev poploo pealkiri mis tahes keeles. Kuis moodi ta siis igas erinevas keeles ka ei kõlaks. Happel kiuskissing eks Dilaiti trio lõhelduse maailmakarjääri lõpu poole palasid kuuldes viimati eikellegimaal sõnu nagu Foughaust ehk norra ambient. Disko on Dilaiti puhul nende muusikaliste mooside puhul kirjeldamiseks tihtipeale kasutatud enamasti ikka asja ette. Räge lisandus tulles viimases loos aga on ka muid sõnu, millega iiliti kassipojahäälne tantsu-diiva kleidi, mis kiir on kahtlemata omaenesetrio trupi muusikat kirjeldanud, teeb ta seda nüüd tegelikult järgmises palas umbes teise minuti keskel ja vot sõnad meie keeli oleksid sunnis veetlev, mõnus, meelepärane, oivaline, hiilgav. Sest miks ka mitte nii liti, enese nimi ükskõik millises kirja pildistada, siis ei kujutata meie keeli, tähendab, ei muud kui naudingut, lusti ja rõõmu. Mat. Maa. Niisuguseid väljendeid minu muusikalisi stiili määratuslik nagu nuud jazz või nu soul mis ilmusid populaagroonikuteleksikasse ikka pigem kusagil aastasaja ja 1000 vahetuse kandis. Ei kasutatud küll veel siis, kui viimatine tilathy kellelegi ma pala paati saab ning piibud esimest korda eetrivalgeks sai. 1994. Aasta. Aastamis märkis mitmerahvuselise kolmeliikmelise mees naistrio Dilait. Lõpuaastat ja samas nende kolmandat pikka plaati tuleb plaadi peal oli peaaegu et helipildilt täies tükis välja piisanud jaapanlasest arvuti rütmimees. Tiigrid toovad tooma tasemele vaikselt tulnud saksa sugu piiga Anishelt paati. Häpling Piipl peakski sisalduma veel viimaseid toovad tei, nagu ta hiljem tuntud sai käe, proovisid rütmikat timise kallal. Ent Dylanit päevad populaarkroonikas olid õigupoolest loetud ehk 90.-te teise poole alguses veel üks nagu kombeks remikside, bee poolte ja kõiksugu kribu-krabu kogumik ilmavalgust nägi. Siin me nüüd peaaegu olemegi selles kohas ei kellelegi Mosaate järje sees, kus Tootsist kiiresti rosinasaiast võib jälle juttu teha. Dilaiti kruvisin haat on hoolijate meelest üks kindel lugu ja see kolm pool minutit, millega kolmeliikmeline paljurahvuseline mees naistrio oma ilmakuulsusehetke kahtlemata ära teenis. Kõigi lõid 1990. aastal esmakordselt Briti saartel jala maha, sai seal klubilistes ringkondades üsna suurearvulise ansambliga tõepoolest kontsertesinemisi korraldas, siis leidus kiitjate, jaga sarjate hulgas neid, kelle arvates mistahes muud soovid veel edasi kesta. Muusikaliselt seesuguse trio puhul oleks lihtsalt narr olnud. Et aitab tollest ühest rohinast küll. Helistas jällegi saate sees vihjatud, et arvatavasti 55 minutit muusikasaadet sisaldab praktiliselt kõiki ilmekamaid palasid, mida trio teinud. Kahtlemata see 55 minutit ei suuda sisaldada kõiki sooloettevõtmisi, mida iiliti tegelastelt hilisematel aegadel samuti on kuulda võinud igal juhul üks väiksem vahvam nimetama nii kenamini mõistlik rosin, saab kõlama järgnevalt. See on bussikat. See saba tabada ja kaunis kords Monika viis ja nõnda kenasti lahti rullunud keelpillikeerud balaneska kvartetilt võtsid väikest viisi tempo maha eikellegimaal Dilaiti toretsevad tantsukruvide keskel ja õigupoolest tule kunagised Riio ühe kolmandikuga viimati põhiliselt muusikaliselt kooligi. Kunagine jonka toovad toova ehk toovad tei. Mis õigupoolest ei pruugi ka talle jaapani arvuti elektroonika päris nimi olla. Tema Palazzon modaal samanimelise albumi nimilugu aastatuhande vahetusest kaunistas seda saadet viimased peaaegu kolm minutit 1000 ei, ehk ongi olnud kuuldavamal nähtaval positsioonil kui tema kunagised Dilaiti kaaslased, vähemasti muusikalises mõttes. Sest diiva hääl leidimis kiir tundub olevat sukeldunud pärast iiliti arvutikunsti ja mitte tingimata helikunsti. Ning tolle endise nõukogude emigrandi suppadiinsey Dmitri Prilli muusikaline käekäik ei ole minule jäi kellelegi maa ümbruses õigupoolest kõrvu puutunudki. Toovad ei kelle üksik ettevõtmised alates 1990.-te teisest poolest popmuusikas Kons jõuekateks osutusid, kaunistab mõne minutiga seda kellelegi saadeti järgnevaltki oma, vala kallet nõu. Tantsumuusika laululindliti esihääl kunagine leidimis kiir, kelle häält küll viimatise Stylaiti instrumentaal tripis kuulda ei olnud. On kunagist lausunud, et Nad oma muusikaga kolmekesi ei püüdnud teha just nagu midagi, palju enamat, kui pihustada oma jama publikumi igapäevaellu. Natukene lootusrikastes kapismi. See läks neil korda ilmsesti päris parajal määral. Dilaidist jäi popmuusika õhustiku hõljuma Neist maha žeskisid mida hiljem on ilmsesti mõjukamalt uue aeglasemalt ja kui need naislauljatest rääkida, siis võib-olla ka häälekamalt edasi kandnud kasvõi seesugused uue sõõri tiivad nagu Jill Scott Messi, Gray rikeeris kõnelda Tility vokaalsest poolest. Tollest, mida tegi veidi, mis kiirmarongaatilanti optimistlik, globaalset tantsuküla võib iseloomustada seda teistsugust, tegi lühikeste slõuganite ka näiteks salli ja sära või sära ise ja lase teistelgi särada. Seesuguse säraga saab lõpu tänane eikellegimaasaade, kus Tility 1990.-te aastate esimese poole tantsutiirusid sai keerutatud. Ja viimase loo nimeks on sei A mina lindid, kus need saadelei kellelegi maa, kohtume jälle. No need pekule