Tere, te kuulate ka, meil oli muusikasaadet ei kellelegi. No mis on pikk ja lai viis ja 50 minutit. Mina olen Tiit, kus need selle eikellelegi ma tunni sisustab, muusikaliselt šarmantne brasiillane, eriaane alias tema mängib meile klaverit, tema laulab meile nii sobimi, klassikalisi bossonovasid kui mitmeid muid džässiklassikasse kuuluvaid palu. Chaos minnuse džässi higi rohelisel teemal nostalgia Times Square ääril, improviseerid neljane eliias Modrioga Polaverit laadilt, mille Jane Riias avaldas aastatuhande vahetusel aastal 2000 ning album kannab nimetust laelamp niisiis kõik, mida Ma armastan, kõik mineljale eliias armastab, võiks justkui sisalduda tollel tegelikult suuresti džässiklassikat sisaldaval albumilt minema poolt. Küll avaldaks Mai kellelegi arvamust, mida tegelikult toetavad ka brasiillane Eline liiase enese sõnad mitmetes intervjuudes. Et sellel šarmancel daamil on muusikas vähemasti kaks suurt armu, üks neist tema sünnimaalt kodumalt pärit Brasiilia muusika kõigis oma erinevais stiilides, rütmikombinatsioonides, nõtkuses, iseäranis rubiini bossaloovad seal sees Tiisalt sessi klassika Chessima maailm laiemas tähenduses, nii nagu neljane eliias avastas selle enese jaoks ning milles ta kehtestas ennast alates 1981.-st aastast, kui ta maabus oma teisel kodumaal Ameerikamaal. Maailma muusika metropolis New Yorgis. Vinnist võiski kuulda Chaos minguse teema improvisatsiooni. Kui lihane liias laulis oma kodumaakeeles tihti mitmetes kib alades laulab ta nii oma uue, oma keeles. See keel on inglisehk siis portugali keeles, mida kõnelevad ja milles laulavad lihane liiase kaasmaalasest Brasiilia, mis teatavasti üks tublimaid populaarmuusika valdusi maailmas on, aga mille kokku sulanud, mine läbi Ladinlikke, džässiviiside rütmide, maailma džässiarsenaliga, tegelikult tihe, mitmekülgne mitmepalgeline, mitme aastakümne jooksul. Me laseme enne, kui Jelena liias võtab taas üles mõnedki sessi, igihaljad viisid laulda tal veel kord laulda tal veel kord tammus rubiini. No vot, seekordne palaval Aphelissinade. Laulis meile niane viias ta eikellegimaal, anna jätskaarel 2001 külalisesineja olla šarmantne daam. Hinnatud ja tuntud, tõsi küll, ka lauljana, aga kõige enam ikkagi džässpianistina noorukese tütarlapse džässiharidus alguses kodus ja õigupoolest just moel, mis inimestele, kes ükskõik mis eluvaldkonna või kunstivaldkonna vastu huvi tunnevad annab võimaluse selles valdkonnas tublisti edeneda, nimelt kaks tegurit, huvi ja distsipliin saatsid eliiast tütarlapsepõlvest peale tema ema klassikalise koolitusega muusik tundis huvi sessi vastu ning tänu kodusele plaat riiulile tutvuse lihane liias üsna varakult. Mitmete viiekümnendatel ja kuuekümnendatel. Populaarsemate džässiartistidega, kelle tuntus mujalt maailmast ulatus ka lihane liiase kodulinnas, Aub Paulus ja tema kodusesse muusikakogusse. Teismelises eas. On teada, et Riias, kes võttis tol ajal klassikalise muusika klaveritunde võttis ümber kirjutada aegselt nii hästi, kui seal tal transkribeeritud õnnestus. Džässigurude pianistide nagu Wyndham, Kellija täitsime, klaverisoolosid. Sealt edasi arenes tema muusika tee kõigepealt kodumaal Brasiilias mitmetesse populaarse kallakuga gruppidesse. Muuhulgas mängisid ansamblis, mille eestvedajaks oli kunagine Tom, sobimi paljude palade kaasautor miniš just Morays. Ning nagu selles ei kellelegi ma saates eelpool märgitud 1900 kaheksakümnendatel passisteni roomlasi kutsel võeti ette tee Ameerikasse New Yorki. Seal ja edaspidi ka mujal maailmas, mida enam lihane liiase täiesti tänuväärne tuntus tõusis, laienes hakati teda eriti peale, kui ta 1990.-te alguseks oli avaldanud oma esimese Tom sobiimi palu sisalduva plaadi võrdlema teda eelkõige Brasiilia lauljana, nendega, kes olid laulnud oma repertuaari või kes populaarset džäss muusikalist poolust oma repertuaaris. Nii või teisiti ühendasid kõik nad, võrdlused, kõrutused ilmsesti olid võrdlemisi klišeelikult, sest teadagi, niane liias ei laula päris nii, nagu ta on, ja marja ta ei ole päris seesugune vokalist nagu flora, puri ja kindlasti ka kõige kerglasemad võrdlused. Astun Silbertoga, tänu kellele sobiimi repertuaar kõigepealt maailmas laiemalt populaarseks sai? Ei ole päris kohased. Võib-olla võib-olla leidub uuema generatsiooni lauljannade ja pianistide seas neid nagu Diana Krall, kellega ehk kõrvutused oleksid sobilikumad, ent ikkagi vaevalt on nendel teistel väärt lauljannade pianistidel just rooli ja mehhanismi poolus mo loomingus repertuaaris seesuguses vahekorras, nagu see liiasalon. Temake ise ütleb, et eelkõige on ta pianist ja klaveritrio on tema esimene armastus ja eelistatuim väljendusvahend oma muusikaliste soovide tõekspidamiste realiseerimiseks. Lauljanna on ta vaid teises järjekorras ja põhiliselt ongi ta laulnud Brasiilia repertuaari kanoyd sobiini roomasid, mida selles ei kellelegi maas sisaldub tublisti on loonud ka džässiklassikat muusugust. Nüüd aga laseme tal olla oma armastatumast keskkonnas klaverit Riioga mängimas pala, mille pealkirjaks kolm kaunist sõna, nagu need on olnud sellele loole pealkirjaks Glogica bakter, ai laust. Juur. Head kaasmaalased tänasel ei kellelegi, olen, kus teile valdavalt laulab ja mängib klaverit, brasiillane lihale eliias mängib praegusel puhul sööbi hänkoki ansambel, oma tuntuimad hänkoki teemat. Mein Loi esimene reis. Selle salvestuse daatum on õigupoolest täna sai, kellelgi on muusika kontekstis kummatigi tähelepanu väärne. 17 märts 1965. Selle pala magnetlindile tegemisi. Ameerika maalt eemal kus Herbie Hancock oma ansambliga salvestas, sai Brasiilias Sao Paulo linnas kellelegi Lanno lihane Riias viie aastaseks. 30 aastat pärast sööbi Hankoki praegu kõlavat salvestust said stuudios kokku tihelkaks ja Heljane viies. Esimene teise jaoks üks olulisemaid klaverimängu eeskujusid džässis ning salvestasid albumi, mis 90.-te aastate keskel sai enesele ühe Grammy auhinna. Surudaadiotid oli tolle albumi nimetuseks mingile heale eliias enese mälestused salvestusest iidoli vihankoki seltskonnas kõnelevad, kuis pärast salvestisi üles kuulates. Nonde improvisatsiooni tähelepanelikult jälgides oli neil teinekord vähemalt Nonii sõnutsi tihtipeale tegemist, et eraldada, kumb mängib, mis partiid. Eks nad muidugi pianistide, noh, need kaks Ameerikamaal kohale ja Brasiilia alla nõnda eristamatud ei ole. Aga järgmises, palun kus nad kahekesi improviseerivad, tõsi küll, ühele igihaljale jõuluteemal Holland eraldatava 100 kure jaoks ka nõndaviisi, et vihankoki partiid on meil kõik kenasti paremas kanalis, lihale eliiase omad aga vasemas ja mõlemad Jaan lubavatses loos joovad nad koju. Jõuluks. Mitmed sametise tämbriga mikrofonisoolod olid Maicel Brecerilt kuuldud palaste safinaado maid. Globlecker oli eliinale eliiase ansambli kaaslaseks 80.-te aastate alguses mõnda aega grupist reed Vaikla brekeri lihale Veenrändi breker trumpetist on? Ei leia. See elukaaslane ja muusikaline perekond on küll ka korra 80.-te keskpaiku avaldanud ühe ühise albumi andes sellele oma rekese nime omanda. Finaado kahtlemata oleks tuntumaid šoviimi Vossa klassikuid. Ja esimene lihane eliiase kummardas oma kuulsale kaasmaalasele. Loominguliselt sai tehtud liiase poolt 1980.-te 90.-te vahetusel kui bossa keiser ise oli veel elus. Ehk esimest korda kohtas Leone liias Tom Sloveenia alles siis, kui ta oli kodumaalt juba 10 aastat eemal elanud. Liia kommentaar šovimitribuudi kohta on järgmine. Mõistan inimestele austust avaldada muusikaliselt siis, kui need inimesed on veel elus, uskuge nad oskavad seda siis palju rohkem hinnata. Tsitaadi lõpp lihane liiase reveranss. Taastama sobimmile, mis nüüd ei kellelegi ma eetris kõlab, on küll postiivne kummardus lahkunud meistrile aastast 2998. Võib-olla ei olegi see üks tuntumaid palasid end nii nagu enamasti Eliase seaded kas džässiklassikast üldisemalt või paša klassikast, iseäranis on see kaunikesti isikupärane ja tõepoolest. On olnud töötlemist üle esitust väärt. Camiinias Cru saadas. Äsja kõlanud ei kellelgi vabala piitumaihhaat valgel võib ehk väita, et lihane eliiase, sest temagi oli ju see laulja taas ja pianist enese arvamus oma laulukunstist nii tagasihoidlik nagu kui see on ilmselt mõneti liialdatud. See vokaal fraseerimine ja kaunis ümberkäimine tekstiga on tegelikult kaunis kõrgeid palle väärt. Pidagu Eryaneljas ja ilmsesti ka enamus džässiringkondades teda ikkagi eelkõige pianistina klaveri isoleerida võtab veel hea neljas pikalt järgmises palas ja õigupoolest juhatabki ta meid ja seda pala peateema juurde, milleks on sügisesed lehed. Ootamiils džässitrio taas. Hulganisti sooje sõnu laulis ja lausus oma kodumaa ühe suurima linna riieteisioneeru aadressil tänani, kellelegi maalanna, Elliaanelyya tolles viimatises palas. Küllalt sooje sõnu on klausutadeniaale viiese kohta sellestki kellelgi oma saates. Ta vääriks ilmselt neid veelgi, kes need on suurepärane pianist, väga hea laul ja väga hea arranžeerija kes lisaks kõigile oma esinejaomadustele peab ka mitut õpetajaametit nii Manhattani muusikakoolis kui rahvusvahelise džässi, õpetajate assotsiatsiooni klaverikateedri juhatajana tema, kes ta on kõige muuhulgas nii kriitikute poolt kiidetud kui publikumi poolt armastatud ja selle kõige juures ka festivali jätskaar, 2001 üks farmantsemaid külalisesinejaid. Kellelgi ma saade Saabil Jane liiaselt väga rauges atmosfääris Lõpuloo väät soolit voos. Tema enese kirjutatud teema lõpetab selle saate mis oli kellelegi maa ja milles kõneles Eljanen heli ja see muusika kõrvale. Tiit, kust need kohtume nädala pärast muusika keskel taas jällenägemiseni.