Pallo, armsad kaasmaalased, väga Welcam kõigile ja tere õhtust ja tere tulemast eikellegimaale, kus täna toime pannakse üks meie suhteliselt harvade tantsuõhtutest täna õhtul siin samahästi ka teil, sealpool nähtamatut eetri eesriiet on vaba voli nihutada kõik mööblitükid esikust, vannituppa, köögist, koridori või kuhu iganes, tegemaks piisavalt ruumi keerutamaks jalgu, mõlemaid soovijal õigusi selleks soovi ei ole. Siis võib vabalt niisama liikumatult leviskleda lastele, Nendele helidele endast läbi voolata, sõpradega vaimukat juttu ajada või teha mida iganes tarvitada seda muusikat kuis tahes. Sest selle saate nimi on eikellegimaa. Minu nimi on Tiit, kus metsmuusikul, kelle muusika täidab tänast tundi, on aga nii palju nimesid, et nendest hakkame rääkima pärast lühikest hoovõttu edaspidi. Nüüd laske käia. Oh, mida kõike vanarahvas oma tarkuses ei kõnele, näituseks kõneleb vanarahvas, kes on väga tark, et paidel lastel olla mitu nime. Räägitakse sedagi, et tütarlapsed olla, no üldiselt hoolsamad juba aimad veel, kui poiss lapsused all. Ja võib-olla ongi nii, aga vahel leidub ka poiss lapsusi, kes on nõnda hääd, et meilgi on nimesid rohkem kui mitu. Ja nii ongi. Seega Weiloni muusikatunnid pealisel naviga ratturil on nagu ennegi öeldud, nõnda palju nimesid. Et hakkame nendega varsti jaokaupa ühe-kahekaupa, mitte rohkem korraga tegi temagi. Tema see dialoogi kaator ongi see ühendav lüli kõikide nende väga voodide inimeste ja üsna mitut masti muusikate vahel, mida tänasest tunnis kuuleb. Ja nõnda siis nõnda et lihtsuse mõttes praegu siin, aga tegelikult ka tihtipeale edaspidi nimetagem seda tänast päevakangelast kapten kuklis. Kuigi tema õigel lumi on loomal ja tema päris eesnimi all. Quentin. Hüva, sellel tänasel ei kellelegi, on fookusesse võetud. Norman Cook. Järgmiseks astub see trikki tõeline tantsutegelane, mitut masti muusikat teinud mees, kel käimas pagan teab kui mitmes karjäär just täpselt ette laulukäigu seltsi ja tantsutrupi piits International eesotsas. Kallid kuulajad, kes te kuulate, muusikasaadet ei kellelegi, ma teile teadmiseks, olgu siinkohal öeldud, et need vokaalselt vigurid mitut masti erinevad hääled, mis kahtlemata kuulusid erineva ihuvärviga inimestele mitut ilusat laulu. Lauldud enne poole üht lugu, mida kunagi popmuusika, tsaar, kadunuke eelispress, liilia esitas, tuli endagi etu igati kuuldud briti kaheksandate aastate indie hundibändi rokkbändi House Martinis. Kaaber oli Aisli Plawesi, USA, no ülikuulsa sooli bändi kõlasest loost Käärava laulab niisiis kõigile Nende vikerkaare värviliste häälte keskel ei ole ta kuulnud ilmsesti ühelgi korral juht vokaali laulmas tänase saatejuht tegelast, briti tantsumuusika tegelast kameeleon muusikut, Loorman, Kuki. Kaeldate aastate keskpaik oli esimene seesugune. Ühendus esimene seesugune, nende ürituste õelbol kuuldud kardioloog lao ehk mitte nende päris oma, vala, millega looma Kuki selle ansambli nime varjus austama. Martinile jõudis briti söögidaverite number ühe kohal ära käia. See juhtus kõik 1000 996. aasta detsembrikuust, tegelikult triloormal kukk, tule Hausmaatilisi bändi. Bassimeespeaasjalikult oli pidanud Teeioti ametit, pidas seda aastaid-aastaid edaspidigi. Optimiseid elambold polka dada, piitsinud Läshnali nimelist vahelduva koosseisuga gruppi tantsutrupi, mida eelpool kuuldut sai kui tera normal. Kuki hakati tundma näiteks sihukeste kunstliku pseudonüümi all nagu pitsa, möll, Montydaap, käts, friik power või Fat Boy Slim Toivad nimetatud paks poiss, peeruke teeb tublisid tantsutuure 90.-te aastatemanni järgi. Selles saates peatselt veel aga järgmises palas koostades oma Martin isegi aastal 86 mängib bassist tantsutegelane looman kukk klaverit. Funk, form, õlut on pala päälkiri. Siin vahepeal plokiga, mis möödunud, mis katavad ühtlasi ajavahemikku, mille pikkuseks omakorda ligemale tosin aastat. Kunagisest vokaal-instrumentaal ansamblid Aušmaartis, Pärevast bassimehest, Loorman Kukis, kapten Kukist, paks poiss, peenike Piegviiti pompöösselt pehme roki roki seejuures mängib pätt poiss lemmik 90.-te aastate teisel poolel kus Martin, siin lagunedes jõudsime mitmedki selle grupi liikmed teha erinevaid muusikalisi muusikalisi trikisid. Aga mõnes mõttes osutus neist vaatajateks mitmekülgsemaks ja kõige viljakamaks. Tõsi, paraku polnud olnud seesugune bänd, kus loomal kukil oleks olnud kõige kõvemat sõnaõigust, kes tolle grupi muusika kirjutasid suuresti hoopiski teised mehed, pool hiidlane Stankaalnema, kes sealt edasi tegid omakorda suitsetanud populaarse popbändi Beautiful South normakuk ehk hätt paslik, jätkas aga mitmete muude nimede all ning tema esimene suurem edu omaette tuli koos pöörduks sela keerlema koosseisuga tantsugrupiga International üht kala, sealt sai juba kuuldud. Nüüd kuuleme teist ehk tegelikult numbreid minu meelest. Niisiis Norman Cook teise loo juures mille varjus liikunud briti popedetabelites esimesele astmele kunagi aastal 1990 Talle kümnendaiks kaunimaid tantsimisi, kaunis palasid taapingud grupilt nimega International eesotsas taas normann Kukiga. Seda abstraksemaks kohinat, krõbinat, heliruumi täitmist, pagan teab mis huvitava põneva ollusega. Ei saanud nüüd viimase paarikümne sekundi jooksul päriselt kapten Cooki arvele kanda, vaid tegemist Olühedame kunagisi kaaslasega tollesama keerlev koos seisva tantsutrupi piitsinud National päevilt kas 80.-te lõpust üheksandate algusest kui sellesse gruppi kuulus kapten Cooki abilistest taoline tegelane, kes tunduvalt hiljem 90.-te lõpu poole kerkis esile, kui samast kandist, kust kukk pärit Braitalist nimelt trahviti ja helikunstnik kunstnikunimega Rec või siis mis kõik tüüpidega pole kaptenit oma elus kokku puutunud, mis kõik mõnesid pole tema kandnud aga jätkuvalt olnud aastaid nõutud kutsutud abimees reliksima, produtseerima ja ümber tegema väga erinevate popartistide, küll tantsulise, küll vähendantsulisi helitöid, hästi hypatherosteerid, piirakkimi lugusid, räpitõbi, jonka palasid, Briti vasakpoolse äärepealse popbändi Ast kaamera laulusid lisaks Oll, Lübecki puu, Kimmeli sell On the ground kui ka näiteks, kui te näiteks hankis Braun ise olnud lahkesti valmis Mahmuma lugusid kapten kukile, olgu ta siis poiss, lill või Montydaap, kätš või mis tahes muud kunstniku nime talle neid lugusid ümber teha. Üks näide seesugustest, kapten Cooki käe järgi tehtud reviksidestol. Taastate alguse ühe põnevama Jets räpp bändi Quest pala see lugu küll iseenesest on, 29.-st aastast kallab. Ma jätsin oma rahakoti Elsa Kundasse. Siinkohal on juba lastud tegelikult mööda hetk, kus saatetegijad võis võimsalt rõõmsalt noh, vähemasti lustiliselt sõrmenipsu lasta, nii nagu seda kuulda oligi, sest et kohe saab täidetud. Mulle lubadusi ammuse lubaduse täitmisel Luka lubaduse täitjal hävel nagu praegu vastase eetrisse möllama. Seesama kapten Cook nimega Fat Boy Slim, sedakorda aastast ülesvõte 97, aga palaga, mida het poiss, linn 100 kolderenicsib all, eks ammune ammune ja kord juba William Orbit esituses pisut teistmoodi siin saates kuuldud rif uhke lugu. Seitsmendast aastast originaalis suhteliselt konkreetne music visalt Bear anrilt möödaga Fat Boy Slim. Psühherak. Väga vahvaid ulijaid, vägevaid asju võib teha üks tõeliselt, seal on Airi kunstnik isegi ümber käies võõramaterjaliga. Niisiis tegi erifet poiss Lõmm temale ühtlasi Norman Cook, temaga kunagi olnud Mikey daat käti House Martin ja võib-olla keegi veel Mobotonoomale olnud olnud Quentin eesnime pidi aga 90.-te aastate teise poole uue tantsutegijatele BIG piiri röövijatele elektronid, kirikumuusikutele muusika kummardajatele olnud eelkõige Fat Boy Slim, seesama Norman Cook. Sama Fat Boy Slim nüüd oma 96. aasta kaunikesti kiidetud albumil. Rukk, helist või palaga. Nädalavahetus algab nüüd. Rohkem kui ühe nooruse muusikalises popmuusikalises mõttes üle elanud rohkem kui ühte kunstnikku esineja pseudonüümi tarvitanud õhkel rohkem, kui te ütlete, muusikastiili üsna edukas isikupäraselt käsitlenud mees nimega loome kukk, kes küll eelmise seerumiseski paras, esineb meile paks paist peenikesi nimel. Poiss lemmina on võrdlemisi elegantne Klectic alates tollest vokaal-instrumentaalansamblist kaardi, kus ta praegu briti popmuusika suurest staari hiitriga kunagi koos mängis kaheksakümnendatel, liikudes edasi läbi nende samade mõnel mõne looga esitletud trupi Brežnev siin eikellegimaal kuuldud ta on jõudnud oma kätt külge panna kukli regele hipopile Saulile vahel ka suisa häbematult suhkru võttisele, padu popile ja kiired seisuseidiklektilisi heli, kiire, mis 90.-te teisel poolel, postid kõrva. Mitte üksnes kirju hiljem materjali poolest, vaid ka väga efektselt ja nakatavalt tantsulise teostuse poolest. Veel kord paks, paispirgi veel pass ja puhtelektroonikaainelise muusika, elektroonikateemalise palaga. Euribori langus või tõus või see käib nüüd rütmimasina kohta, numbrikombinatsioon on kõik muu, kõneleb tantsust ja teeb tantsu. See on kojuminemise laul või kojutulemise laul, aga headel eikellegimaalastel on kojuminekuga samuti nagu koidu kohtamise ja kas või uue päeva nägemisega pisut pisut veel aega. Viimased palad saavad kohe käima minema ja tänane kapten Cook ehk noomen, kukk ehk VPS linn ehk pitsa ehk mastaap käte Ausmaatil, kes kõik tema kunagi olnud on oma pillid kokku korjama ja ära minema, aga kuna meie temal pole laulda lasknud ja laulda, pole Norman Cook suuresti ka kunagi osanud siis lastega tal vähemalt kõnelda, mis sest, et võõra suu läbi. Nii aastal 1990 tollal kõigest 20 seid, mõned tantsutegelinski, kes koos piits Internationali oligi taas niiti tõusnud talle sama tänases saates eelpool kuuldud palaga. Taapigud sõnas muuhulgas muusikaajakirjale melati, Meikari järgmist. Mis mind kõigi ja närvi ajab, on see, kuidas inimesed õiendasid minuga, kui ma veel grupis Hausmaartini julgesin tunnistada, et mulle meeldib tantsumuusika ja nüüd jutt on siis aastal 1990 kõnelevad kõik, kui väga nendele tantsumuusika meeldib ja alati meeldinud on. Aga kui see suur moeröögatus jälle vabaneb bussis, saab palju jääb selle muusika juurde, neid juhukuulajaid ei ole üldse, mida tähendab, või rooli või teiste taoliste produtsentide ideerimiksijate jaoks. Kas me jääme ükskord oma tööst ja leivast ilma? Sest et see paneb muretsema? Ei ole ju enam selles eas, et hakata päevapealt transameheks postiljoni või piimavedajaks. Lõpp nõnda Cartise muretses Norman Cook aastal 1909 olen aga veel mitmed-mitmed, aastad hiljem ei olnud tegelikult seal murel õiget õiget koledat alust midagi. Farmakuki tulevik tundub kestvat veel mõnda aega ja tantsu. Muusikaliselt on see tulevik ja olevik üheskoos käsikäes kaunikesti nauditav. Tänan, ei kellelegi. Aasta kestnud pisut veel ja tagasi nädala pärast, siis mina jälle tiit, kus nüüd aga muusika on teistsugune. Kursi.