Eikellegimaa eikellegimaa ei kellegi muu. Tervist, kallid kaasmaalased, mina siinpool mikrofoni elemendid, kus nats meie ja teie me teeme ja kuulame ka meelani, muusikasaadet, eikellegimaa, terve selle 55 minutilised ei kellelegi ma tunni, mis meil seisab ees. Täname 55 minutiline kellelegi ma tund jätkab oma algust pisikese muusikateoreetilisi hüpoteesikesega ehk lihtsamalt öeldes ühe küsimuse ja ühe vastusega. Küsimus on. Kui oletada, et Eesti vabariigi teeneline filmimuusikategelane filmi muusika autor Poola ja prantsuse elektroonika pioneer Pier anri võtaksid ükskord üheskoos mõnda kinofilmi helindada siis mismoodi muusika neid üheskoos kahe peale välja kukuks? Vastus. Arvatavasti seesugune, nagu mängib seda tänases ei kellelegi tunnis noor briti mees Mike paradinas, kes laseb tundanud mitmete nimede all. Ent kõige enam laseb end tunda nime all visiik. Eikellelegi saata tänane edenemine toimub hetkel tubli ja häirimatu heli redeldamise. Arvatavasti tohib öelda, nõnda vist tohib tõlkida MayParadiinase ehk siiki üht suhteliselt hiljutist postmodernistlikku elektroonilist pala nimega skeering eelpool õhku visatud kellelegi kohale raadioeetrisse väikset Eretiseeringud, pisikese taskufilosoofiat küsimused, vastused selle kohta, et maipradinase ehk siiki mehe muusika võiks kõlada, ei ole võrreldav sellega, mida võiksid teha näituseks Olav Ehala ja pea rallree kahekesi kokku. Küll olla mitmeid uue maja vanemaaegseid viiteid millede seas osutus tollane prantsuse elektroonika pioneer riigile siiski paika peab ka muusuguseid. On olemas muid võrdlusi, sest et materjal, mida riik meile esitab, on piisavalt rikkalik. Ta kõnnib nende võimalike kujuteldavat filmi muusikaliste oskuste vahet. Aeg-ajalt võtab nii elektroonilisi kui akustilised hilinesid nii virtuaalseid kui tõelisi keel pillasid kirjutada vägagi selles laadis, nagu võiks teha mõni uuel või miks mitte ka vanem minimalism. Ja nõnda ongi siiki ehk MayParadinase tegemisi, mis on üsna produktiivselt levinud mööda elektroonilise haldagrongi radasid ratas 1990.-te aastate algusest iseloomustatud muuhulgas näiteks ka kui kroonilist kelmikad karikatuursena versiooni näituseks ülitõsisest Karl-Heinz Stock hauseni, nüüdiskompositsioonist maid, paradiinas, kes lisaks mesiikile laseb end aeg-ajalt tunda helisalvestistele tšikslesingeri tasku. Veider see kits Päczila kaari mošee lese nime all on ilmsesti kõigutamatu selles, mida tema meelest kauniks elektrooniliseks postiks pidada. Eelpool mainitud nimi Bear anrii on oluline selle poolest, et ilmsest 90.-te esimese poole lõpu poole MayParadiinase mitmete nimede all ilmutatud Irja albumid andsid küll tunnistust sellest, et uuem elektroonne põlvkond todasama prantsuse Mary ja mitmeid vanemaid elektronmuusikuid väga meelsasti mäletab. Ja kaude või otseselt nende Esko loominguliselt väikseid kummardseedee. Mees ei kellelegi, palun nüüd salatee ehk täpsemini isegi salatrepp ja seal kogunisti kaheosaline Mike paradiinasele ehitatud õhku, nii nagu muusikat ikka õhku ehitatakse. Aastal 1997 tema ühel mitmetest kaunitest albumites nimega Luunetic haarnes. Talenti tohutult keskendumisvõimet, kasinalt tsitaadi lõpp. Nõnda näinud Briti 90.-te popmuusika üks terava pilgulisemaida terava kõrgusemaid jälgijaid tausson meie tänase kellelegi oma saatekeskse figuuri muusikamees Mike paradiinase liiki kohta, nagu teda kõige laiemalt tuntakse. Bentoussoniga ei pruugi ilmtingimata täienisti nõustuda. Aga võib-olla, et needki kolm-nelipeaaegu terviklikku erikildu, mis siiani kellelegi siig mehe autorlusele on kõlanud on kandnud häälejad tähelepanelikku kuulajale tunnistust sellest, et stiililiselt kõlaliselt väga erinevatesse kontidesse siig mees oma muusikat tüürida ajuti küll. Siig ehk MayParadiinas on kahtlemata võrdlusainet pakkunud neilegi muusika kroonikutele, kes tollesama maid paradiinase põlvkond teisigi olulisemaid, huvitavamaid ja miks mitte ka ekstsentrilise maid elektroonikuid oli jälginud kasvõi Briti saartelt, leiab mitu meest, keda võib liigitada roos maik paradinas ehk me siiski ka niinimetatud mitte tantsitava tantsumuusika klubisse. Kahtlemata on koos šikiga mainitud selles kontekstis rohkem kui kord. Nii Tom Jenkins, soni, kes rohkem tuntud Kõrbussi kui eelkõige MayParadinase kamraad sõpra Efiksid vinni. Too mees Toifiks, kes eikellegimaal on pikalt käinud kunagi aastate eest ja lühemalt end jälle märgata lasknud. Seoses mitmete seesuguste Te olete ka selles sarjas, kus elektroonikast kõneldud on ja seda ette mängitada. Oli ühtaegu tegelane, kes hävitas Mike paradina 193. igal aastal avaldada oma esimese pika plaadi. Ja tollelt pikalt plaadilt MayParadinase tribüünilt. Nii populaarse elektronmuusikuga, muusikuna kui mosaiikmeheni alltulelt kuulame ühte visiik teemat tänase kellelgi lõpupoole. Nüüd aga üks näide sealtpoolt, kus maid Bradinas mitte Mehhiki nime all muusikat ei tee, vaid pisut teistsuguste pseudonüümi del all üles ette astub ja teeb muusikatki, mis ei ole ehk päris sarnane sellega isegi kellelegi. Saates kõlanud on üks eelpool nimetatud nimedest tšiks, leidsingi, aga on neid pseudonüümi, millal Mike Brothers on teinud mõnevõrra iroonilist muusikat, ehkki samas kõik tema teod on nähtavad, kuuldavad ka iroonilise spektri läbi muusikat tšiks lesingerina mis on tunduvalt otseselt Antsitavam tunduvalt otseselt viitav, miks mitte 70.-te ja 80.-te disko ja Fauck muusika populaarsematele trendidele, aga need 90.-te aastate keskpaiga versioonis antud juhul kõlab samamoodi lustakalt veni, nostalgiliselt ja samas tegelikult kaunis kuulamisväärset, mitte tantsitaalt, suppofank andmeliikmehe ehk tšiks leezingeri pala selles eikellegimaal õigus. Head kaasmaalased, me teeme ja kuulame endiselt ka meeleni muusikasaadet ei kellelegi. Sedasama saadet, kus viimatise kuue minuti kestel on. Siis jäi üsnagi kaunisti Kitšimaiguline disco funk teinud Teed siiki keeli pillidest küllastatud müüatuurile nimega scroit. Ometigi oli lühemast tegemist mõlema pala puhul ühe ja sama mehega tänase kellelegi pahalase Mike paradiinasega viimatises Pisaldases palas. Võib küll arvata, et suurema osa muusikalisest allikmaterjalist andis paradiinasele islandi keelpilli oktet, kellega liik mees pärisnimega maipaniinas. Orbrit, kellest me kõneleme, kelle muusikat mängime kohtus väidetavasti tänu tutvustele islandlane Berkiga paraometigi Oliberit, Mike paradinase kaunilt kauamängivat Royal stroolani. Aga keemia ja arhitektuur, kuigi nad mõlemad algavad avatähega, ei ole päris samad teadusvaldkonnad. Rõivatist arhitektuuri õppis Pill MayParadinas lõpetamata ja saamata päris kõrgeks haridust sellel alal ja õppisite kunagi samas ülikoolis samal kursusel ikka tolle pidevalt temaga võrreldava Efftext vinni ehk Richard Tiidžeemsiga astronoomiliselt albumilt päritava järgmine kellelegi oma lugu mesiik mehelt. See on mõeldav läve. Ja see on üks seesugune 1990.-te päris päris tagumise otsa elektrit kroonilisi valasid kus ometigi natuke moonutatud häälel tuuakse sisse viide kuuendate aastate kuldajastu popile. Nimelt Beach Boysi albumilt. Bet sound on sellesse maailma poetatud mõni mõistatuslik ja pisut moondatud rida. Need sinandilised kuminud, urinat kahinat kolinud ja kõhinad kõlavad kangesti moodi, justkui võiksid nad peaaegu pärineda mõnelt Tom võitši Zürilt eriplaadilt. Ometigi olid need urinat ja kõik need teised asjad. Lugu kandis nime Vonna Pi seotud sootuks suuremate popstaaridega kui Ameerika Maledomets, nimelt briti tütarlaps, ansambli spays Köl siga on mõneti kaudselt tegemist tollel nool. Ja samamoodi esitab nagu enamust, et mitte öelda kõiki varasid tänasele kellelegi. Briti poiss Mike paradiinas ehk mesiik. Vannabi oli spask öösi üks 96. aastal avaldatud lugusid, üks nende päris päris inimesi ja ilmselt tänini üksnes ottomanidele nende uurinate kolinat põhinevate keskel kostub üks meeshääl, mis vabalt võib kuulduda MayParadiinasele. Ja hääl lausub, ehkki üsna moonutatult raskesti püütavalt sõnu. Poel parodeerivad või tõlkavate Tegavad üsna usinasti spaisk töölisi loo originaalteksti hääli jagama. Peale MayParadinas enese. Ma kostab siiki vanadest tihtipeale ja enamasti Need vähemasti päris lauluga lood, Mike paradiinase lauldud, sest et ilmsesti on ta küll väga usin ja terane stuudio nuppude näpitseja, aga laulumees ei ole ta vististi suurt mitte. Sestap arvatavasti laulab järgmistki küll kõheda nimega View ehk hirm kaunis heleda kena häälega jaapanlanna saate tegijaid ja kui suurt miskit peale selle, et on kaunis kena ja hele eal on kasumi, on selle naisukese. Ammutades Allik kaid muusikalisi väga erinevaid ja tehes need allikad oma suundade seadmise läbi ehitades tammesid kõrvalharusid täiesti isepäiselt original reaalseks iseenese omaks liigub MayParadinud ehk me siit kuma muusikas põhiliselt ja tihedasti ja vahel ka korraga ühesainsas palas õhulise imetabase ja vahel kõrvu kratsiva mürarikkuse vahet. On üks originaalse maid, praegusaegseid, elektrone, oli see muusika tegijaid seesuguse muusika, mis kui Eesti konteksti kasutada tihtipeale sobiks võib-olla rohkemgi nüüd festivalil omadele kui mutant Disco telesiis, selles originaalsus, ehk on tänane saade Ki näidanud, ei ole eriti palju põhjust kahelda. Viimatine pala Aravatest vasti jällegi iroonilisevõitu pealkirjaga Duda irooniline, sellist suhtumist ja hoiakut MayParadina omistatakse alatasalugu kandis pealkirja Gruberi mandoliin. Järgmine tänase kellelegi ei viimatine eelviimatine, mis riiki lugu võiks olla eestikeelse nimega vaiba pohmja, sest inglise keeles on selle loo vääriskirjaks kaapitmandscher. Kui ühele suurele lapsele poisslapsele nii umbes alla kolmekümneaastasele poisslapsele on ta kätte tõepoolest kõik need elektroonilised lelud, lihtsamad ja keerukamad, mida ta üldse oskab ihaldada siis mängu ilu, mis nendest lendudest annab luua, sõltub lõppude lõpuks poisslaps Oldekusest maid paradiinase ehk Me siiki ehk kõik need mitmed muud nimed, mida ta veel kannab muusikuna. Nende kõikide ehk tema enesemängud tunduvad olevat alati põhiliselt jälgimist väärt ja tihtipeale ütlemata väga peened, vahel ka keerukad. Täna sai kellelegi viimane lugu, Nike paradiis ilmselt on pealt paista üks lihtsamaid. Aga õigupoolest selle saate tegijale tundub ka üks armsamaid lugusid ja see on see tema debüütalbumilt bana. Siig Siim ehk lihtsalt muusikaline teema. Nädala pärast on siin ei, kellelegi on ära valitud, muusikuks arvatavasti üks palju, palju suurem poiss hoopistükkis teistsuguse muusikaga. Seniks ütlen mina, Tiit, kus neile jällenägemiseni.