Tämba KMI oleme, elas Setomaal mikrofoni Kalemi, Obinitsa ei ole Hermaküla siin härma Chassonomandu yld, haigu sai valmis siin kõik Inemise panusti, aga ei midagi, et tsässon Illassaazi. Nüüd siis on minemisesi tsässon omano kokku tulnud, saame tuttavaks ka sinu kaitse lahkunud, et vanaemad, kes see nimi on? Haljas, vets, ahah, matiive Sa oled härma küla elanik, maarjapõline härbayks üle elanud. Ja ma olen siin 56 aastat Tarbakile. Mis Beati tähendab jääte, mis pühavaid maid Edimi sull mulle meeleski Milee ületama lehe ongi? Ja, ja siin ta tuumakat Ta ei kao matti ja nüüd ongi Qatar juhe oli jah muidu kui härma küla elanik, et sa käed ka taha härma, tsässon omanalai. Paljuski au ja vahepeal väikese jah, kui jalutama tulnud välja siin oma palveid või saata küll ja Tiit kõdudvaid tühi. Aga mis tähendas siis seda olemisele tuuma päivam, et jõuluhaigu kahtuma päivam ja ma ei tihanud õisi tuuma Päivi aga no midagi. Meligide täppe ivam ja dieeti, õige. Mis jaota õlvaimis püheda, hull, nii hammeko, eks kalendris on kirjas, et siis tuleb ikka jah, jah. Kalendri. Meil on siin Obinitsa kabaduse Esa isa Viktor kah, et hinemisema nii gimme usuga, et ei Tiiakiv istuv püha amma kire Hamlet siis eks tule bitte. NATO on õige, et kui kire homsest pidajatega ega kästud, nii tähtis ongi, et, et mis pühammetu Sõjamäe seisund, too palvem tähtsam. Tegelik põhjus, mille me seast kõneleme, tõu, et minema nädala vaeste salle, lihavööde vot tämbad päeva Kotzel ütelda seto väiko lihavööde, mis ta siis tähendas? Ta tähendas tegelikult apostel Tooma pühapäeva on natu, tähendas, et Kristus oma apostlitele ilmusid Roomast sal manna Solaja siis siis kui apostli kõneseva tallad Kristusega kohtusime, siis ta ütleb, et maiusutada, et kui ma ei ole ummi näpeda, haavu sisse panna ja, ja selle küla siis sõsanu, siis ma toda ja siis ta ongi tolle püha, nagu tähistame Napostelt panka pasa järgneb üha tolle pärast, et see pasa pasa haige on veel inimeste, see ja sõjamehetu hea tunne on vilkest, et noh, ta on nagu topelt pühesesed. Nüüd ongi sääne Helge haiged. Et keda, nagu sa näed linnulaulu, Sergo laulvad Tomsane illos, haiged et inimesed tulevad kokku ja tahtma üksteisega suhelda, aga, ja tunda ennast hästi tundu võib-olla ta põhjus, mille siia tulla, see on muidugi oma hinge hinge kah vähekene hoolt kanda, on kadu, põhjus milleinamise tuleva. Aitüma, isa Viktor, nüüd mul on võimalus Timo Marguse hinda käest ka köisse, no paari aastaga isa härma tsässon sai valmis ja siis veel juttu ka, et ta on nagu maa mihkli teete. Ja nüüd me siis tegelikult saime tunnistajaks olla tuule, kuis nagu ütles džässsõnast 100 viil saia näänsegi pühaku mälestuskotus. Istuge amme. Tugev niimoodi, et ega nagu setomaal tsässon nama ehitate ütte, kindla pühaku, aus võib ühe pühaku mälestuses ja soodsasson andetu siis maa Mihkli ehk siis pää, ingli, Gaabrieli mälestuses ja Dima mälestuspäev on nii katse teist oktoobri, aga samas on suur vägi toda väge, väge nagu inemiseni kanda toda häädvust nagu kogu ain, kui meelde tuletada, siis ei avita tolles kui hinne ütte kõre aastas kokkutulek ja ja siis ümbritse asjana saad kokku ja võib-olla pead hingeõnnistust oma esivanemate hääs siis tuu pärast on väga häägu tsässon on kolm nelipüha, mis tuu Rafael kokku vahetada, suma vahel uudistasid, oldas kuu mäletades oma esivanem bit ja nagu setu fiks perast säänest mälestus päive või mälestustunni tsässon on ju tegelikult džäss, ehk siis nagu tunni palve lahtuda mälestustundi, siis minna siis Kirmaski pidama ja, ja hälli manu, nii et, et meil on siin kõrval, sai, mine vastaga hälli valmis, nii et nüüd edesile dub ühel hetkel, siis nagu seal rõõmupüha. Just aga jälgi teenistusel väga Illasakastuv märga tull, et siis läänega tuuma tooma päi või no Taholla väiko lihavööde novot. See on tegelikult üks suur otsmine tegelikult, et kus ja määne päidu võisi seal season Haas nagu kokku minna. Aga Su Pettai ning ka kõrval praegu Saisa Minke pääl Turnsal subetalon tegelikult tuuma pühapeta kalme Beta, jah, jah. Ja tuu pärast nagu Lätis raekojast koessane kevadine püha võigi olla tegelikult püha apostli Toomase mälestuspäev ja toom siis kirikukalendri järgi. 27. Aprill nüüd päeval alati ja ma arvan, võissigi jäiesse olla tsässon, asens traditsioon. Ega seal asjaga vist nalja ei ole, too pärast, et neid tühje on küll palju, aga Chazzonaidam ka palja ja ütleme niimoodi tagant sässanal oma püha, et, et väga tood ka kaema, et kas juba tuppe, Harry oled vä? Jah, et ongi niimoodi, et mineva aasta tegelikult pidasime suvistepüha, aga siis selgus, et Meremäe valla Kuigedsasse kah suvistepüha jahe küll me saime küll kaitse tunni vahet, aga tegelikult ei saa tuuker, rahvas mulle siia Kirmaskile ja püha pidama ja meie ei saa sinna ja tuu pärast nii aega sõbralikult nagu lebo koed Meinaka tuummõte konkureerima ja tülli ei pööra, et kumm nakastada püha nagu tähistama ja kuigi alustada juba ammukina. Ma arvan, et ma arvan, et meile löödne midagi enda jaoks, et seal seal kevadise laol võib-olla ta päiv ei sobi kõigile põllumeestele või või kes on nagu kätele tüütage Mäga kilkal sobistu tudule ja, ja nii ei ole ja, ja ma arvan, et vähemalt Kats püham veel paigas olles Kuits suvel Kahalasse veel midagi, aitüma, Dima margast. Elas Setomaal tõmbas katse kokku, olin Uutovi Mirjam ja küllaltki meid järgmisse kiis päeval nagu ekspert Viet situudistasid.