Jätkame elutsidaariumi raadiosse, Teid Euroopa kultuuri saatuse teemadel. Meie tänaseks teemaks on utoopia, ketserlus ja rändrahvaste nuhtlus. Euroopa kultuurisaak, Tus ja kujunemislugu ei saa jätta meid ükskõikseks sest Eesti on iidse kultuuriga Euroopa maa. Ja 13. sajandi algusest, nagu me teame, on meie maalülitid tunud ja lülitatud lõplikult Euroopa kultuuri mõjupiirkonda. Ja Eesti edaspidise arengu aluseks saab seesama suur universaali tee millele juba sajandeid oli üles ehitatud Euroopa ühiskonda. Euroopas kujunevad välja keskajal rahvusriigid. Kuid enne rahvusriikide kujunemist on olnud Euroopa kujunemise aluseks üks kaks suurt põhilist jõudu, põhilist ideed, mida on püütud ajaloost teostada. Esimene universaalidee on universaal allriikluse idee mis lähtub Rooma impeeriumi aegadest. Teine suur universaali tee, millele seda riikliku universaalsus tahetakse üles ehitada, on vaimne universaal idee ja selleks on Euroopa kultuurkonnas kristlus ja mitte kristlus mingi üldise ühise nimetajana kõikide selle avaldusvormide kohta vaid com reetne, lausa sõjaväelise korraga organiseeritud hierarhiline institutsioon. Sellise institutsioonina saab kirik frankide riigis riikluse ja kultuuri ülesehitamise aluseks. Gide impeeriumis püüti siis ühendada need Xi ideed. Riiklik universaali, tee ja vaimne universaal idee kui selle universaal riigi üks alustest. Teine keskaja suur pürgimuste teostada ajaloos. Selle kahe universaal idee liidu näol on suure Saksa Rahva Püha Rooma riik. Saksa keisririigis me näeme ainult laadset moodustist Euroopa kultuuris ja kogu maailma ajaloos kus need kaks suurt universaal ideed peaaegu võrdsetena eksisteerivad koos ja loovad ainulaadse riigitüübi. Selles Saksa keisririigis. Impeeriumi aluseks ja vaimse ühtsuse aluseks on kiriku universaalsus ja see väljendub ka kirikuarhitektuuris nagu romaani stiili kirikutes, Eiserlikes toomides, Baieris, Vormsis, Maintsis ja teistes väljendub see arhitektuursete Selementides sel kujul. Silmaga nähtavalt on kirikul üks kõrgpunkti kaks kuplit, mis katusest tõusevad üks altari poole peal, mis väljendab kirik kliku vaimselt universaal ideed ja teine lääneportaali kohal mis sümboliseerib ilmalikku võimu keisrivõimu. Need kaks suurt universaal ideed on siis lühikesel ajaloolisel viivul suure Saksa Rahva Püha Rooma riigi kehastuses ja selles kirikuarhitektuuris väljendatult ajaloo uurijate ees tänasel päeval kui sümbol kahe suure idee koostööst hilisemas Euroo kujunemises ja ajaloos. Impeeriumi idee kab taanduma ja kujunevad välja natsionaalriigid natsionaalsete kultuuridega. Kuid nende ühendavaks teguriks üleeuroopalises mõttes jääb kiriklik universaalsus idee. See vaimne universaalsus kiriku kujul pühendab kujunevaid ja üha rohkem välja kujunevaid Euroopa rahvusriike ühe kultuurikontseptsiooni alla ja seob neid üheks kultuurkonnaks. Vaatamata natsionaalriikide omavahelistele, konfliktidele, vastasseisule ja isegi sõdadele. Natsionaalriike ühendab seega üldine suur kultuuri kontseptsioon. Universaalsus kristluses. Kristluses on antud Need alused, dogmaatilised alused kui piibliteaduslik seletus, mis tegelikus kultuuritöös ja tegelikus elus saab olla teatud mõttes mingi konkreetse eeskirjana sotsiaalse ja individuaalse inimelu kujundamisel. Seega Euroopa vaimseks ühtsuseks on olnud läbi sajanditekiri. Kui me tänapäeval vaatame Euroopat tema olukorda ja neid tendentse ja suundumusi, mis seal kujunevad ja on üha selgemalt välja kujunemas siis me peame suure murega vaatama oma kultuurkonna praegusele olukorrale. Ketserlus on sisuliselt valeõpetus, saksakeelne sõna on saanud eestikeelseks sõnaks valeõpetused tähenduses. Kreekakeelne sõna vale kütusemärkimiseks on reisija ja valeõpetuse pooldaja on hereetik. Milles on siis kätserluse sisu, ketserlus vale õpetusena, nii nagu toopia on kristlusest laenatud taevariigi tee mida arvatakse, et on võimalik teostada maa peal administratiivse riikliku käsu korras. See ketserlus ei tee, väljub kaugele kristliku realismi raamidest. Sest siin, selles maailmas ei ole võimalik ideaali teostada. See on kiriku õige õpetuse lahutamatu osa. Kõik katsed, vägivald sel teel maailmas, maapealses olukorras, meie inimühiskonnas kehtestada mingit ideaalühiskonda seadustega karistustega politseiga sellest ei tule mitte midagi välja. Tee kokku varisenud kommunistliku särluse selle ideoloogia utoopia kokkuvarisemine impeeriumi näol ja ideoloogia näol on lasi nüüd ajalooline kogemus sellest kiriku poolt nii ammu tuntud ja formuleeritud arusaamast formuleeritud tõest, mille kohaselt taevariik ei ole maa peal teostatav. Utoopia algab seega juba päris kristluse algusaegadest peale utoopia idee. Renessansi ajal see elavneb. Ja see elab ennast välja näiteks 13. sajandil. Valdes, laste, Katarite ketserlik, kus liikumises ja paljudes muudes lahkusulistest pürgimustes tõeline utoopia juba välja töötatud ideoloogiana algab aga prantsuse revolutsiooniga ja sellele eelneva ajaga. Prantsuse revolutsioon on esimene suur ka Euroopa kultuuri purustamiseks. Ta püstitab väära loosungi, mille sees on loogiline sisemine vastuolu. Vabadus, võrdsus, vendlus kõlab nii ahvatlevalt inimesele, kes ei vaevu mõtlema. Sellel puudub loogilise mõtlemise koolitus. Ja me teame, kuivõrd lihtne ja kuivõrd kerge. On paari kõlava loosungiga panna vähese mõtlemisega inimmass liikvele luua neis suurt illusiooni. Ta neid sajandeid me teame, et kui Venemaa revolutsioon oleks alanud mingi pika filosoofilise tiraadiga, siis see ei oleks avaldanud mingisugust mõju. Kuid lühi kell lööb loosung, kõik võim nõukogudele paneb suured rahvahulgad liikuma. Kes omistavad sellistele lööklausetele võluvat, maagilist ja kõikvõimsat tähendust prantsuse revolutsiooni Prinitiivses lööklauses. Vabadus, võrdsus, vendlus, on see loogiline sisemine vastuolu, et vabadus ja võrdsus ei saa koos olla? Kolmeteistkümnendas sajandi suur õpetlane, Aquino Thomas filosoofia tipp kõikideks aegadeks on öelnud. Inimesed on võrdsed jumala ees, kuid nad ei ole võrdsed omavahel. Seega revolutsiooniliselt mõistetud võrdsus tähendab seda, et ebavõrdsed tuleb vägivaldselt teha võrdseteks ja millega lõppes prantsuse revolutsiooni võrdsus ja vabadus. See lõppes giljotiiniga ja kujunes õige ruttu genotsiidi taoliseks veresaunaks prantsuse ühiskonna kõige parema kõige intelligentsemad harituma osa kallal. Teisisõnu, see kujunes eliidi hävitamiseks. Seda prantsuse revolutsiooni külge, missuguse süsteemi maatilise läbi mõeldud julmusega viidi ellu tervete maakondade sõna otseses mõttes laastamist ja inimeste hävitamist. Sellest genotsiidist, mis oli täiesti teoreetiliselt läbi töötatud ja teadlikult ellu viidud sellest on alles hakatud viimasel ajal rääkima. Seni on seoses prantsuse revolutsiooniga räägitud sõda loosungliku nõukoguliku külge prantsuse revolutsiooni teist külge ja tagamaid alles hakatakse rääkima. Viimasel prantsuse revolutsiooni juubeliaastapäeval jagunesid hinnangud prantsuse revolutsioonile juba pooleks. Pooled trükitud kirjutistes sellel teemal juubeli puhul olid positiivse hinnanguga, aga pooled olid juba teravalt negatiivse hinnanguga ja tõid esile neid negatiivseid külgi mida seni prantsuse revolutsiooniga seoses pole tohtinud, võib olla tud veel käsitada. Sakslased on olnud selles küsimuses prantslastest targemad. Nende kolmikloosung, Frihhaid, Ainihqaitia, Ralf on selles mõttes palju targem, et sõna võrdsus puudub seal ja see on asendatud sõnaga rehv. Õigus ja õigus ja võrdsus on antud mõlemis kontseptsioonis siis teineteist välistavad. Tänapäeval me näeme, kuidas üha enam kujuneb selgepiirilisemat välja see protsess, mis prantsuse revolutsioonisündmustega Euroopa kultuuris on alanud. Seda võib nimetada rahvusvahelise maffia vandenõuks inimkonna vastu. Selle sisuks on püüd ja tahtmine hävitada kogu vana maailm teisisõnu hierarhiliselt üles ehitatud vana-Euroo pakultuur selle kultuurkonna teadlik ja süsteemne hävitada tahtmine. Esimeseks selliseks purustavaks jõuks oligi prantsuse revolutsioon. Ja edaspidi me kasutamegi sõna revolutsioon suure tähega, mis tähendab seda, et see on sümbol kõigele sellele, mille eesmärgiks on sajandite jooksul kindlale kontseptsioonile üles ehitatud kultuurkonna hävitada püüdmine. Revolutsioon suure tähega peab siis hõlmama kahte osa. Esimene osa on soov hävitada, eksi, õpetada Duste läbi suruda peale Euroopa kultuurkonnale niisugused ideoloogilised postulaadid, plaadid, niisugused kontseptsioonid, niisugused teoreetilised arusaamad, mis lammutaksid neid teoreetilisi arusaamu või tõlgendaksid neid teisiti, millele Euroopa kultuur, kond on rajada. Teine osa selles revolutsioonis, mille eesmärk on kogu vana maailmakorra kukutamine ja pea peale pööramine nagu seda kommunistlikus ideoloogias ka selgelt välja öeldi ja teha püüti, tee kuni ka looduse enese pea pääle pööramiseni, mis väljendus absurdses soovis orgudes teha, näed mägedest orud, jõed tagurpidi panna, voolama mered ära kuivatada ja maa peale uued mered teha selles absurdsusest. Tegelikult väljendub inimese mäss, jumalast loodud maailmakorra vastav soov kõike teha, teisiti, kõike teha, vastupidiselt sellele nagu elu on kujunenud tuhandete aastate jooksul teatud kindlate kosmiliste looduslike ühiskonnaelu ja vaimuelu seaduste järgi. Revolutsioon on seega inimvaenulik. Sest et ta on jumalavaenulik, tangultuuri vaenulik, ta on kogu maailma ajaloo jooksul saavutatud kultuuriväärtuste vaenulik. Ta eesmärk on kultuuri hävitamine ja maailma rahvaste tõukamine üldisse suurde kuritegevusse on võimalik siis, kui on inimesed eraldatud kultuuritraditsioonist. Seega revolutsiooni teravik on suunatud natsionaalsete kultuuride vastu natsionaalsete riikide vastu, kellel on sügavad ajaloolised juured ürgsetest aegades ja kes on natsionaalse printsiibi ühendanud universaalse vaimse printsiibiga oma kultuuri loomisel. Teine osa siis revolutsioonilises lõhkumise ja hävituse töös on suurtel aastavate sõdade organiseerimine näiteks esimese maailmasõja eesmärgiks meda rahvusvaheline see vandenõu, mis inimkonna vastu on. Selle ülesandeks oli hävitada euroopa monarhiat kui hierarhilise kultuuri ja riikliku süsteemi alused. Teine maailmasõda, Pedi juba purustama Euroopa ühiskonna palju sügavamalt tema vaimsetes alustes. Ja seda oli võimalik organiseerida ära kasutades Euroopa-siseseid konflikte, pingeid Saksamaa olukorda, mille tõttu õnnestus Saksamaast teha kahe maailmasõja süüdlane ja ohver. Kuid ajaloolase jaoks avaneb siin hoopis teistsugune pilt ja me võime öelda ilma liialdamata. Saksamaa on kahe maailmasõja ohver ja sõja kaotaja, kuid tema sõjasüü on palju väiksem nende ringkondade sõja süüst, kes organiseerisid need kaks maailmasõda. Selle kinnituseks võib esile tuua selle väite, et ka nõukogude kirjanduses mida ei saa kahtlustada sümpaatiast Saksamaa suhtes on ära toodud üks väga huvitav tõik ja nimelt kes finantseeris Hitleri võimuletulekut Saksamaal ja selgub, et Nürnbergi protsessi materjalides on salastatud tänase päevani. Hitleri tegelikult finantseerivad, on märgitud tühine summa üheksa, 10 miljonit, mis on saadud saksa töösturitelt. Kuid kust tulid ülejäänud 120 miljonit meda läks maksma valimiskampaania. See on salastatud võitjate riikide poolt. See ise näitab. Nii need, kes salastavad, on huvitatud nende andmete salastamisest. Neil ei oleks vaja salastada andmeid, mis räägivad nende kasuks ja vaenlase kahjuks. Ja on samuti teada, et see praegune majandussõda ja ideoloogiline sõda, mis maailmas on, peab lõpp tema veel kolmanda maailmasõjaga, mis siis ennustuste kohaselt, millest ka Nostradamus räägib, peab toimuma sajandi lõpp, pull. Ja selle viimase sõja järel, siis peab lõplikult terve maailm olema allutatud sellele rahvusvahelisele finantskapitali, suurele tõelisele maffiale. Ega iga kurjategijate jõuk ei ole veel mingi maffia. Maffia on midagi palju tõsisemat, palju suuremat ja palju ohtlikumat. Ja see vandenõu rahvusvahelise finantskapitali Via poolt inimkonna vastu. Tema valitsemise huvides on see, et kõik inimesed maailmas oleksid nagu homo, ame rikaanus. Homo Amerikaanus on võrreldav mõnes mõttes niisuguse inimtüübiga nagu homosovjetlikus. Need on inimolendid, kes on eraldatud oma ajaloolisest natsionaalsest kultuurist on eraldatud ja ilma jäänud sidemest oma traditsiooniga. Ja järelikult on nende teadvus kujunda tav täielikult monopoliseeritud massiteabevahendite poolt. Need oma kultuuritraditsioonist eraldatud inimesed, eriti teismelised, on eriti vastuvõtt, rikud massikultuurile ja selliselt on võimalik terved rahvad eraldada üldse mõtlemisest jätta nad ilma loogilisest mõtlemisest ja kujundada nende teadvus omale meeldivas suunas. Ülemaailmne valitsus ei näe siis enam rahvusriike ega rahvuslikke kultuure mis oleksid rajatud mingile printsiibile vaid tänapäeva maailmas. Universaalsus printsiip on täiesti kvalitatiivselt uus nähtus. Ja see peab olema on ülemaailmne raha valitsussüsteem kus siis kogu maailma kavandatakse ja valitsetakse ühest keskusest. Ja me näeme praegu meie Wabariigi kujunemise loos, kus me püüame tõusta jalgadele, taastada oma iseseisvust. Pöördumises nüüd lääne poole, sealt teatud organisatsioonid, mis esinevad rahvusvaheliste organisatsioonide na kuid esindavad teatud kindlaid huvisid maailmas meile lausa tahavad dikteerida kõike, mida me tohime rääkida, mida me tohime mõtelda, kuidas me peame käituma oma kodus, kellele me peame oma kodu uksed lahti tegema, kellel me peame laskma seal elada. See diktaat ei erine mitte millestki sellest diktaadist, mis äsja tuli Moskva poolt elu kõikide üksikasjadeni. Ja loomulikult lähematel aastatel saab üha rohkem kõikidele meie inimestele selgeks et ei tasu kinnisilmi ja suisa nii umbropsu katsuda saada liikmeteks kõikides rahvusvahelistes organisatsioonides. Sellega koos me anname käest ära otsustuse õiguse koduse elu suhtes. Anname ära peremehe õigused oma kodu ja oma kodumaa suhtes ja kõiki meie Eesti siseküsimusi hakatakse otsustama kuskil kellelegi bürokraatide poolt, kes elavad mitu 1000 kilomeetrit Eestist eemal. See oht praegu on teine oht, mis seoses euroopakul tuur konnavastase sõjaga on see, et Euroopa Ühendus ja Maastrichti lepingud on Euroopale sisuliselt ohtlikud ja nad peavad silmas eestkätt USA finantskapitali huvisid. USA on immigrantide maa, USA ei ole võrreldav Euroopa kultuurriikidega ja USA-l on suur alaväärsus plekkskulptuuri mõttes Euroopa ees. Seega USA tunneb huvi teha-Euroopast samasugune rahvaste paabel hävitada rahvuslikud kultuurid ja Maastrichti lepingu läbi on võimalik mõjutada Euroopa majandust, nii et näib, eks sisseveetavate odavate põllumajandussaadustega on võimalik välja suretada Euroopa rahvusriikide põllumajandus, põllumajanduslik tootmine. Aga mida see sisuliselt tähendab? See küsimus ei ole kaugeltki majandusküsimus. See küsimus puudutab juba otseselt talupoegkonda. Talupoegkonda moodustab aga iga rahva selle selgroo selle füüsilise ja vaimse alusüdi ja talupoeg konna hävitamise läbi saab hävitada natsionaalseid kultuure ja traditsioone, haalset Euroopa kultuuri kui natsionaalset talupoeglik, kultuuri. Selles on kõige suurem Maastrichti lepingu oht. Ja kahjuks ka meil Eestis on inimesi ja on hääli kuulda, kes räägivad, et Euroopa kliimas eriti ütleme siin põhjas, Eestis ei tasuvat üldse põllumajanduslik tootmine ennast ära, et olevat palju odavam sisse vedada põllumajandussaadusi lõunapoolsetest regioonidest, kus tootmine on tõesti odavam. Siin võib olla tegemist tõepoolest teinekord mõtlematusega. Nii naiivsed me siiski ei ole selle taga. On kindel käsi kindel ideoloogia, sest meile peaks selge olema, et meie rahvusliku ja riikliku säilimise ja iseolemise aluseks peab olema ja saab olla ainult see, et me iseennast toidame. Ainult see maa, kes ise toidab ennast, on tõeliselt iseseisev ja vaba. Meie, eestlased, oleme alati ennast toitnud ise ükskõik kui viletsates põllumajanduslikes tingimustes. Meie saagid liivade pealt on suuremad kui mõnel rahval mustmulla pealt. Ja me oleme toitnud pääle enda veel paljusid teisi, me teame seda. Ja kui me nüüd selle oma ühe elualuse anname käest ära nii kergelt, siis me oleme kõik käest ära andnud. Seega Eesti põllumajandusliku tootmise ja talu taastamise küsimus on meil esimese järguga elu küsimus. Revolutsioon suure tähega, kui püüd hävitada, siis natsionaalseid, Tadić, Jonaalseid kultuur Euroopa kontinendil peab hõlmama üksikosadena kõike, mis aitab purustada loomulike sajandite ja tuhandete aastatega väljakujunenud elu vahekordi. See peab hõlmama perekonna purustamist, inimsuhete purustamist, juba meie poolt räägitud põllupidamise, talupoeg konna purustamist ja kommunism kui rahvusvahelise vandenõu. Rahvusvahelise maffia üks ideoloogiline ja ka tegelik praktiline relv inimkonna vastu. On ju hiljuti alles oma laastava tegevuse avalikult lõpetanud, järelkajad kestavad edasi. Kommunismi sisu oli ju kogu vana maailmakorra lammutamine, kõige purustamine. Kõik, mis oli sajandite jooksul ehitatud ja selle mitte vähem ohtlikuks variandiks on teatud liik demokraatia, teat, teatud arusaam demokraatiast. Ma ei ole demokraatia vastu. Võimule selgitatakse täpselt selle mõiste sisu. Ja ma tean ajaloolasena, et demokraatia mõisteid on mitmeid, see, mida praegu püütakse maailmale peale suruda. On ameerikalik arusaam demokraatiast. Demokraatiatüüp, mis võib sobida Ameerikale. Kuid mis on vaenulik Euroopa Tadić Jonaalsetele natsionaalsetele kultuuridele. Kui päris teravalt öelda, siis võib eurooplase pilguga vaadates öelda. Hiljuti sai Ameerikat sirgeks, kus omale uue ülemklouni, kelle rahvas valis. Kuid tsirkusedirektor on tegelik valitseja. Ameerika demokraatiatüübi puhul jääb rahval mulje, et tema valib presidendi ja valitseb. Kuid president ei valitseja Ameerikatega määra Ameerikas mitte midagi. Ta on ainult see, kes avalikult esindab riiki. Valitsejaks on riigis need, keda kunagi rahvas ei saa valida. Ega õieti teagi neid finantskapitali esindajad, magnaadid, nemad ei ole valitavad, nemad on alati presidendid, vahetuvad, nemad jäävad. Ja tegelik võim on USA-s nende käes kelle käes on finantskapitali massiivsed kogused, kes võivad raha abil teha terves maailmas, mida nad tahavad. Terve rida finantsoperatsioone, mis on käsikäes traagilist ajalooliste sündmustega pidama ajaloos, olen täheldanud 20. sajandil. See on finantsoperatsioonide ja sõdade kokkulangemine. Näiteks 1903 siis enne esimest maailmasõda selleks et Hitlerit võimule aidata. Ta tuli kunstlikult teha maailmas finantskriis 1929. Need langevad kõik takk täpselt kokku. Ja samamoodi võib oodata lähiaegadel selleks, et sundida Euroo pat ühinema maastrehtiga ja alistuma USA diktaadi ees on oodata jälle ja on õhus suured finantsoperatsioonid mille tulemused võivad olla vägagi katastroofilised. Nii et see on väga selgelt nähtav protsess, kuidas toimub. Ja USA poliitika edukuse üks niisugune pant on selles, et ta ei esita seda poliitikat USA poliitikana vaid seda on pandud ellu viima variasutus. Niisiis, rahvusvahelise seaduse sildi taga kes kõik olla allutatud tegelikult USA mõjule võimule ja huvidele teostab USA oma imperialistliku poliitikat terves maailmas. Ma tean, see jutt, mis ma praegu räägin, tundub paljudele eestlastele täiesti rumalama jaburana. Alles me kuulsime, et taolist juttu äkki siis nõukogude propaganda. Ta vaimustus Ameerikast kui ühest läänemaailma juhtivast riigist ei ole jõudnud veel jahtuda. Eestlased pole veel kainenenud sellest esialgsest laudast välja saamise vasikavaimustusest ja selle tõttu see jutt tundub neile tõesti, ma kujutan Ta praegu paljudele isegi väga vihastav. Nii mõnigi raadiokuulaja kiristab kindlasti hambaid ja ütleb, mida see mees seal ometi sonib. Aga see mees on uurinud seda ajaloost ja teab, et ta ei soni. Ja oht, mis lähtub USAst, kultuurile, Euroopas on reaalne ja tegelikult olemas. See on kõike, nivelleerib massikultuuriga kõikjal labastav ja tahab eraldada meid meie natsionaalsest, traditsionaalsest kultuurist, meie vanematest, meie ajaloost ja teha meid lihtsalt finantskapitali orjadeks, tarbijateks, kelle elu ainukene mõte on tarbida. Tarbimine ei ole elu mõte, see on üks elu osa, ainult kuid kunstlikult üles kihutatud tarbimiskired ei ole inimeksistentsi mõte. Ja on ka selge, et pikas ajaloolises plaanis ameerikalik elulaad see kuulus American way of life. Või see American triim, millest meil oma kultuuri tundvad inimesed teinekord vaimustatud on mis tegelikult võib haarata ainult täismelisi noh, autoga kihutamine ja niisugune. See on alaealiste jaoks küpsele eurooplasele. Ameerika massikultuur on alaväärtuslik ja ta on vaenulik meile ja ta on ohtlik meile, eestkätt välja kujunemata noortele, kellel puudub kriitiline mõtlemise võime ja kes ei tunne oma kultuuri nii palju ega ela selles. Nad oleksid immuunsed niisuguste väliste mõjutuste vastu. Seega me näeme, Ameerika massikultuur Belleerib puder teedi ealistele inimestele ja püüab selle läbi. Kõige ohtlikumas eas olevat noorsugu moraalselt lagastada ja laostada. Minu arvates on see kõige suurem oht praegu meie eesti riigi rahvuse ja rahvusliku kultuuri taastamisel. Euroopa kultuur on siis rajatud kristlusele ja kristlus oma olemuselt on hoopis teises mõttes demokraatia näitlik. Kuna kristlus on hierarhiline, siis ta on aristokraatlik, kuid Aristokratism ei pea välistama demokraatiat kõige paremas mõttes. See tähendab kõigi inimestega arvestamist. Aristokraatlikus demokraatia puhul ei toimu ka masside ajupesumassikultuuri ja massikommunikatsioonivahendite poolt näitena veel üks oht, mis ohustab ka eesti massikommunikatsiooni vahendeid. Liitumine ülemaailmsete kõikvõimalike ühingutega kas televisiooni või raadiovaldkonnas toob endaga kaasa nende rahvusvaheliste organisatsioonide diktaadi ja selle läbi Eesti televisioon ja raadio ei teeni enam Eesti rahvusliku kultuurihuvisid vaid ta peab väga suures osas lõivu maksma kama olema sellesama rahvusvahelise maffia kelle käpa all on ka need rahvusvahelised televisiooni ja massikommunikatsioonivahendite igasugused ühendused ja organisatsioonid nad hakkavad dikteerima. Peab sellega, et Eesti televisioonist ei saa enam vaadata Eesti filme meie kultuurist vaid me oleme sunnitud vaatama mingit odavat Ameerika kommerts, tsi, mingit Hollywoodi vahtu või seebiooperit või kriminaali mis on ühesugune praegu kas Soome televisioon või Eesti või, või Peterburg või Moskva. Kõik on vallutatud sellest odavast inimesi laostavast Ameerika kommerts filmidest, milleks neid tarvis on. Vaat see oht on praegu meie kohal. Ja viimane suur oht, mis ohud ohustab praegu kultuur maailma ja eeskätt Euroopa kultuuri on rahvasterändamine. Ei maksa teha illusioone ja ei maksa arvata, et kui me tänapäeval Ühest küljest rõhutame, et ei tohi vahet teha rahvaste ja rasside vahel siis tuleb jälle täpsustada, milles seisneb. Maailmas on rasside sõda. See on objektiivne. Kas me seda tunnistame ja välja ütleme või mitte, taon? Hiinlaste aabits algab sõnadega, mina olen hiinlane. Ja hiinlasi on üks miljard ja 100 miljonit ja see peaks panema mõtlema hiina aabits ei alga sõnadega, et et ma olen inimene või kuulun ülemaailmsesse inimkonda, vaid see konkreetselt identifitseeritakse ennast hiinlasena. Ma ei hakka tooma kõiki näiteid sellest, mismoodi on rassiline eneseteadvus tänapäeva maailmas. Väike tagasipilk Euroopa ajalukku näitab, meile oli suur rahvast rändamise aeg Rooma antiikimpeeriumi langemise ja lagunemise järel. Rahvad ründavad impeeriumisse ja andekamad nendest omandavad seal oleva kultuuri ja saavad selle edasikandjaks näiteks nagu idagootide sissetungil. Bütsantsi impeeriumi väsinud impeerium sai andeka rahva näol selle jõu, kes paari aastakümnega omandas kohaliku kultuuri ja värske noore rahvana kandis seda edasi kujunes lärskendavaks impulsiks. Me teame, et Euroopat ohustada olnud terve rida rändrahvaste laviine kes on olnud Euroopale vaenulikud kõikidel elu tasanditel kui võõras rass ja kui võõra kultuuriga ja võõrad vaimsusega sissetungijad. Kaheksandal sajandil tungivad araablased Muhameetliku vaimse impulsi mõjul kui muhameedlased, kui islam maailma vallutuslikule hetkele vallutavad lühikese ajaga Hispaania ja läbi terve kaheksanda sajandi üheksandani välja ohustavad frankide riiki juba Kesk-Euroopat. 732 Karl Martell purustab Boatjee all araablased. Ta päästab mitte ainult frangid, päästab Euroopa kultuuri. Hiljem või varem õieti on ju suur hunnide laine. 451. aastal katalaunija väljadel purustavad Rooma leegionid mitmekordses ülekaalus oleva rändhõimu, kes on tulnud sarmaatia steppidest nagu laastanud nagu rohutirtsuparv Euroopasse Attila, et helinimi on ju tuntud tänase päevani. Hunnid ja Attila. Roomlased päästavad Euroopa, purustades hunnid. Hiljem algab türgi hädaoht. Türklaste rändsuguharu tungivad 11. sajandil Väike-Aasiasse ja hiljem püüavad tungida Euroopa territooriumile. Pikki sajandeid elab Euroopa pidevat ürg laste, see on teise rassi ja kui muhameedlaste islami ohu all. Me alati meenutame tänulikult panto merelahingut võitu. Valmis saavutati türklaste üle ja Euroopa kaitses ennast kui kultuur konda, kaitsjate kirikut, kaitsebki usku. Kristlik universaal idee oli see, mille nimel mindi laste sissetungiva rändrahva vastu. Ja islam Muhamedi. Usk on ju olemuslikult tüüpiline rändhõimusuguharu usund. See on olnud võitlus sajanditest, sajanditesse, elu ja surma peale. Türgi invasioon Euroopasse õnnestus lõpuks tagasi lüüa, taltsutada. Vahepeal on 13. sajandil tatari-mongoli rändhõimude tund Venemaale kui kristlikku kultuuriruumi kui natsionaalse ja universaalse idee teostuse kultuuriruumi, mida see kõik endaga kaasa on toonud. Ja tänapäeval näeme uut rändrahvastelainet, mis ohustab Euroopat. Kuid tänapäeva olu kord on kõige traagilisem ja ohtlikum, kui me võrdleme varasema ajaloo rändrahvaste häda ohtusi. Kui varasematel aegadel Euroopa kultuur, kond olles ühendatud kristlik universaalidee alla kaitses seda ideed ja tõrjus rändrahvad siis tänapäeva Euroopa oma majanduslikus jõukuses oma aretusmugavuses ja vastutustundetuses on tehtud kahes mõttes ohutuks ja kaitsetuks selle uue ähvardava hädaohu ees. Tänapäeva rahvaste ränne ei ole stiifiline. Ta ei ole tingitud sellest, et mingi stepi rändrahvas mingil kosmilise lastraalsel põhjusel järsku sigineb kohutavalt saavutab selle kriitilise piiri, kus rändrahvas läks liikvele ja hakkab kuskile valguma. Tänapäeva rahvaste rändamine on esile kutsutud kunstlikult, teadlikult ja kindla eesmärgiga seda lausa organiseerida. Selleks, et kuidas toimub kõige selle aluseks, on kõigepealt vabamüürlik arusaam inimõigustest kohaselt on kõikidel inimestel maailmas abstraktsed inimõigused mille konkreetseks väljendiks on see, et iga kas võib minna ja elada seal, kus ta tahab ja sinna, kus ta elama läheb, peavad tal olema kõik inimõigused. See on see, millega praegu eesti riiki tahetakse lõplikult ja igaveseks hävitada ja eesti rahvast toimib see inimõiguste seadust tegelikult ajaloos. Tegelikult toimib ta niimoodi, et rändavatel rahvastel, immigrantidel seda tüüpi inimestel, kes seiklevad maailmas ringi ja otsivad kohta, kus saaks kellegi kulul elama hakata. Nendele taoline prantsuse revolutsioonist pärit vabamüürlik arusaam inimõigustest on ideoloogiline relv paiksete natsionaalseta kultuurrahvaste vastu. Meie teame oma käest siin ära, et meil oma kodus, oma ajaloolisel kodumaal ei ole nagu mingeid õigusi. Aga maailmas rindi rändavatel rahvastel, nomaad rahvastel on Eestis suured inimõigused ja nemad nõuavad valjuhäälselt oma õigusi ja ahistavad sellega Meie õigusi omaenda kodus. Kas inimesed selle peale ei mõtle, et inimõigused ise ei tähenda midagi, kui me täpselt armuleeri, milles nad seisnevad. Ja et inimõigused peaksid olema siis kõikidel inimestel kas ühe inimese õigused peavad olema teiste arvel, aga me näeme, et nimelt niimoodi püütakse seda rakendada. Nüüd, kuidas panna liikuma inimesi, kes elavad oma põlistel territooriumitel? On selge, et keegi ei lahkuma kodust, kui seal elu on korras. Kui inimestel on rahu ja julgeolek ja söök. Selleks, et inimesi panna liikuma peab antud piirkonnas looma kriisisituatsiooni ehk teisisõnu, sinna tuleb organiseerida sõda. Vaadakem 20. sajandi sõdu, mis on organiseeritud ja nimelt organiseeritud peale teist maailmasõda. Vietnam Vietnami sõja kohta on teada, et seda ei tahetudki võita. Selle sõja tegelik ülesanne oli saada mitu miljonit Vietnami põgenikku keda siis inimõigustele toetudes ja sõjapõgenikku õigusi arvesse võttes oleks võimalik suruda sisse natsionaalsete kultuurimaadesse näiteks Euroopasse selleks eesmärgiga segada Euroopa rahvaid teiste rahvastega. Selle otsene eesmärk on see seal USA globaalpoliitika üks osa. Võtame praegu Jugoslaavia ja kurdide küsimuse. Jugoslaavia on kunstlikult nimelt kriisikoldena Euroopasse loodud, selleks et alati saaks avaldada Euroopale survet, mis praegu ka toimub. Ja Jugoslaavia põgenikud kui nii religioosselt paljud rahvad, kes seal elavad, kui rassiliselt erinevad väga tugevalt näiteks Skandinaavia põhjarassist. Ja kui me mõtleme, et 50000 põgenikku on hiljaaegu Jugoslaaviast põgenenud Rootsi siis on selge, et niisugune põgenike hulk hävitab ja ohustada Rootsi rahvusliku kultuuri riiklikku iseseisvust ja toob kaasa loomulikult ka rahvaste segamise. See on ju otsene oht rootsi rahvuslikule iseolemisele ja kultuurile. Järelikult inimõigused, Well ühe käes teiste rahvaste hävitamiseks, mida ka tehakse selles Euroopa rahvaste segamise ja hävitamise poliitikas. Järgmine aste on kurdid, kurdid elavad Iraagis, Iraanis, Armeenias, Türgis ja väga lihtne oleks anda kurdidele natsionaalne autonoomia, sest nad moodustavad territoriaalselt küllaltki niisuguse ühtse territooriumi lootkede seda palju kasulikum on kurdide elu nii põrguks teha. Tekib kurdide põgenikelaine ja kasutada seda põgenikelainet, et jälle teist trassi teist kultuuritähist usundit segada, kuskil täiesti selle antipoodiga viia jälle kurde, kas Eestisse, Rootsi, Soome, et Põhja-Euroopa kultuur konda segada ja moodustada Euroopast aja jooksul teine USA rahvaste paabel ilma rahvusliku kultuurita, ilma traditsioonideta, ilma loogilise mõtlemisega. Ja kui kultuuri aluseks on natsionaalne ürgne elutaju ja tunnetus see on iga kultuuri aluseks natsionaalsus, selle ärakaotamisega tekib see ülemaailmne nomaadi internatsionalist, kellel üldse puudub kultuuritraditsioon ja tema on juba vormid. Massikommunikatsioonivahendite poolt homo ame rikaanuseks homosovjetlikus Amerikaanuseks ehk homotarbijaks homo konsumets. Tal ei ole enam muud, kui tarbimine on televiisor mikrolaineahi ja vesimadrats, siis on ta õnnelik, siis on kõik paradiis maa peal saavutatud ja ta ei saa aru, mis hinnaga see on ostetud inimeseks olemise hinnaga. Vaat see on tänapäeva maailmas kõige kohutavam oht, mis valitseb kultuur maailma kohal Janatsionaalsete kultuuride kohal. Ja meie kohustus on kaitsta oma kultuuri oma kultuuritraditsiooni sissetungijate eest ja sissetung jääb sissetungiks. Kas see on sõjaline ja otsene või on see rahulik ja varjatud mingite inimõiguste sildi taha. Kui selle tulemuseks on teise maa vallutamine ja ümberasustamine siis on tegemist agressiooniga. Ja nüüd tuleme tagasi eelmise saate mõtte juurde, kus meil oli juttu kohustusest kurjale vastu hakata. Ma jätsin ühe asja, nimelt tänase saate lõppu. Katoliku kiriku moraali teoloogias on öeldud kolm juhust, mil, millal on lubatud tapmine. Punkt üks seaduslikku kohtu poolt surmamõistetu hukkamine. Punkt kaks, enesekaitseks punkt kolm. Okupant. Need kolm liiki on seaduslikus ja eetilises ühiskonnas kolm lubatud tapmise liiki. Ja neid peaks panema mõtlema need kaks viimast punkti, need on enesekaitse ja okupant. Ja on selge, et iga riik Peab olema huvitatud oma riiklikust julgeolekust ja on sellest huvitatud ja iga riigikohus ja õigus on kaitsta oma kultuuri oma riiki, oma iseolemist, ilma et sealjuures peaks neid niinimetatud kellegi inimõigusi rikkuma. Kui ma sest minul on oma kodus suuremad õigused kui ühelgi teisel ja mitte mingisuguste õiguste siltide all ei saa minu koju ja minu maale tulla, mind käsutama, mind kavandama ja minu tööst sama võõrad. See on meie õigus ja seda õigust tuleb meil kaitsta. Kaitstes seda õigust, aitame me kaasa maailma kultuuri säilitamisele ja elualuste hoidmisele liitus jõudude vastu. See on oht. Praegu on Euroopa kultuuri ja pisikese euroopariidi Eesti kohal. Kas me suudame ja tahame, kas meil on selleks tahet ja julgust oma õiguste eest seista, sest meie õigused oma kodus on üks osa nendest niinimetatud suurelt pasundatud inimõigustest. Me ei tohi lasta inimõiguste mõtet kasutada relvana meie inimõiguste hävitamiseks, meie omas kodus.