Pea meeles, esimene ümina, ümin kõrge positsioon järjesoneerivus kõrgersoneerivasse, jätka nüüd myya A täpselt sinnasamma kohta selle sätte sedasama resoneerivust taotleda. Kui lambist alustad, võta kõrget kõrge toonus hästi ülesvõte läbi ninna, sugeneb korraga õhku ja jää hoidmas sissehingamise asendit. Et sa tunned, et sa oled õhus hambaga siia üles kerkinud. E, ma liialdan, nii hullusti ei teinud, aga natuke elasid laiali. Me müü, et seesama õhu energia, mis sul uiminaka üles hoitud olid, et see jätkuks häälikulaulmisel. Rahuldus mõtle, A laseb kõrist alla ja praegu on nagu, nagu vajudki siia allapoole. Laseb nagu häälekõrisõlme pääl, aga ei vajuta mitte kõriseb. Kas see kõik see konfraaži laulda ühe õhuga, nii et kogu aeg alustad ikka ühest ja sellestsamast punktist nagu otse fookusse tunne? Müüa. Kui sa kõrge Norkipendada ütlesid, sa siis hingamislihased ikka toetad. Oh see uus. Noh, tahaks natuke tihedamaks, tumedamaks a- a- ütleme. Sina Sibemonitoosi on sinu üleminekuregister, seal peab hästi kihe koondatud olema ja absoluutselt diakõla. Emmy. Kõik nurgad ja nii ei vaja. Trumpi natukene seal tihedama pea külatunnetus sümbol. See on nüüd niiviisi, kui see ülespoole kõrgemale, et sa uut ei püüa mitte niivõrd huulte kujuga saavutada, vaid kämbrika, mis koguneb siia ninna tagusesse ruumi, muu nii U, nii et varsti me ajame suukoopa laiali ja sa pead jääma ikka u kõlaliseks. Nii. See oli õige, andsid teabe hingamise toe üleval huuga, annan rohkem ja nüüd julgemalt avaramaks läheb. Vaid kokku näpu veel siia, et raskemad. Julgelt meelde hakanud avaram veel. Vaatliku laenaks kõri sõrmega. Mis mõttes, et sa kogu aeg tunneta-i kaudu ja o'ga autor tunnetad seda varakult kaetud kõla? Kus sa üleval oled, aga kujunda avaramat ruumi kord-korralt, suukoopas, suukooparesonants seal kõige jõulisem, kõige säravam. Lase lõuga alla ja hoian Vannastudeni avarus stiile. Jah, Üllon, omatus, kokutav kõla, hüüa, oo. Et on niisugused nagu peakülapeadele tüüpilised häälikud, nad iseennast koondavad. Kõik see hoolealune jääb resoneerima. Sealne nooti omavahel rohkem. Et noort noodiga ja silp silbiga on seotud Üle üle. Üksiuga. Paneme veel ooli A kõrvuti läheb. A-häälikuga suud avades ja suulakke kõrgelt tundes ära karto kõla ära. Nad on kõik ühte värvi ühte ühel kohanud, helisevad. Sead tunnetutsensk, põskede poolel laius ja, ja suulakid tõmbab hästi üles just pehme suulagi. A. Kaetus hoiana, A selle jaoks ma annan sulle ette uudia, oo et saab tutvuda selle kaetud kõlaga, ümara kõlaga ja sedasama rakendad, aga hoolimata, et sa suuhoidu muudad. Vot ennekult oli parem FC O A, nagu sa tunneksid mingisugust Nasaalsust üleval. Lase põrisema vabaks. Nüüd ära karda, nüüd on sinu sinu hääle diapasooni kõige kõrgem noot. Suugobasse avaraks minna, nagu, nagu sa haigutaks just seda tagumist neelu avarust ehitades. Vaat see kõrge nooti võtmine avar, aga see nõuab suurt energiat, õhu andmise, niiskust, toetust. Seda peabki julgelt andma mees saadet, siis siis see hakkab siin hinnaku kaetuks minema. Vikerkuldset lõug alla ja hoia suulae kõrgus. Unelmat. Härra, mõtled sa, et seal nii kangesti suuga püüad? Püüad formeerida häälikuid, Vaik, katsu laulda tämbriga hääbikuid, kas sa saad minust arvutini? Suuhoidjal peaaegu ühtemoodi. Kohe ülekanne. Energia. Saaks natuke tumedamaks, see avarus olid ja aga see energia, mis surub sind siia üles, hästi tihedad selle tumedat ämbri kokku. Anna sellele julgelt juure. See oli juba üle sinu ulatuses, see oli padjess. Proovime veel siis, kui sul on tagavara, siis ooperis jaab, vaat lauda läheb. Vaat mis nüüd juhtus rägi ära metroost vaat suukoopasuu ja vaat niisugune tunne nagu sa nagu hääle Juke argneks kaheks, üksjagu nagu toetab vastu Suhlakat, teine otseseid tagant läheb nagu ninakanalist läbi ja koguneb siia ülesse. Nii. Ütleme natuke maa peale Nii et kui see alla läheb, siis kui tunnelikule alaks lahtised o ja lased kõrisõlme alla ja nagu, nagu laulaks kõrisõlme peal, mida tegelikult ei ole, aga niisugune tunne abis. Tunne hästi rinna vibratsiooni hoiad nagu rindkere natukene laiakõrguse peal. Igasugune avarus peab neelu koopas ülema kõige madalama nagu kõige kõrgemate toonidega. Ära seda unusta. Otsi rinnaresonants, oo, lase hästi lõdvaks, kõrisõlm pehmed, lõdvalt alla, vajutad, siis tunned sepiaadist, onu pikeneb sul selle tõttu. Kulla laps, mis sa veel tahad taksot? Ära lahutatud? Puhtalt natukese veel ülejäägiga. Kes sind ei ole puhkannateerindlikuma? Okei, kas panete kinni vahepeal? On sul mitte acid kaasa, mis võtab lausa või ei ole. Mul ei ole. Kuri politseinik siin skorpion ja. Panen siia pole mitut vao sinofoobule võib, paneb lee ja. Kuulge, need siin avaraks üles jaburaks ja ikka öö jääb sinna. Võtame need ööd siin. Peakõla ja lume peal ja energiainstitutsioone kuri politseinik siin. Jah. Natukene eletateljee äratan Jevaid loe. Nüüd ava julgelt küla. Ta näeb siis. Ma mõtlesin, et sellega tuleb kured, kõrgepa passib seal kõike kõrge. Kõige kõrgem, võtke nii Akemendit järjest, ärme katkestame. Sa võid, teinekord tahab mõelda. Tantsid. Et elu ikka köögis, kui sa nüüd natuke tumedamaks veel siia koguda, seda tämperd suugopas olla ole avar. Koobas on nagu pilli ehitamine sees praegu sind ei tohi segada, aga ääriku tämbri saavutasid pea kõlast kõrges positsioonis. Kas võtan veel korra? Sellele erisi ikka peale hakkad portlasega, seal teised kohad. Sul vist ei ole probleemi, tead, mul püsi umbes oli. Keskregistri läbi kus alles saite. Ei, ma arvan, ma, sellega sa hakkab, need ei ole probleemiks irooniaks tõepoolest, mis me tühja käega siis kõige parem on olulisemalt istuda siis? Jah. Seal midagi kaasa ei võta, see on vaid. Aga mul on vist. Sigaret kas seal ei ole ka, sest? Mis sa siit tahad? Kuule, kordoni sile, ülesminekule. Ahasitsened miit, jah, see on raske koht, kõik passile. Kas me võtame? Kas siit või? Soendame sisse. Aga kas ta ei taha noh, mis seal ikka? Nii läheb. Vaat see viige siit ära. Peaasi, et meil noort välja siin On seal seal vabalt ilma orkestrite, võtsin välja mängida selle. Junud narr, uus väike rõhk Narvas seda. Mis sa tahad öelda. Seal ikka kohe toeta hingamislihastega siit alt need kõhumusklid võtad toeks. Ka ei olnud ikka tabletid. Mõtlesime ühe keeramisega läks mul küll. Mis mul on korter ja ei ole nii, Rikvaare. See on raske saatanast, seda nägi ära nyyd kuular radar julgelt. Gordon. Eile oli meil supita piano. Kohe teine intonatsioon ja teine niisugune ütlemise laad ilusti hoidsid niimoodi, et üleval. Nii on hea. Vot ühe koha peal on huvitav on see, et ma ei suuda käivitada seda aariat, sümbioos, mida ma laulan laval ja mida ma tulen klassi. Tõsi, kummaline. Täpselt samuti kui maise laud ooperiaariaid lauale. Ronantse, palun sigu, saal, kostüüm, kus on valgustugevus ja kattis. Mõte on, et siis läheb, edenes kummaline, kummaline, kõrge küll, jah. No hea küll, me kontrollime praegu kõla. Vaat siin on need kõrgete niite peal, mis laule sa vahetad, siin? Häälikuid, palju haka, kõlan, kogu aeg ühe koha peal. Jälgimine, kõlab kontroll kogu aeg. Ühekõrt ühel kõrgusel saab minust, arvas on küll. Jah, kõrges positsioonis, et sul läheb hästi, tihe kontakt on ülemise resonaator ikka. Kust me võtame veel? Kus te maksate üleval, kuid suulagi on üles visatud laiali ja siis lasen need lihased teki alla. Mõni baritoni osad ka härra lautud teine külg. Mida andis tänane tut? See andis seda ma veel kord enda jaoks, et õpetaja juurest tulega peab läbi käima vähemalt ka küpse lauljana. Küpsised on asi kaugel, aga aga mets erinevad, kui laulja väljub peda kontrollijasse, lakkab olemast laule. Sest oma kõrv on hea asi, magnetofon hea asi. Aga paraku õpetaja kõrval mingeid erasem õpetaja tunneb mind paraku minu esimestest häälisuses kuni praeguse tänase tunnini välja. Ja sellepärast ma arvan, et, et õpetaja on kõige määravam mulle minu kriteeriumidest selge. Kas. Tunnetate selles noh, ütleme harjutuste ja mida ta teile nii-öelda ette laob tajub seda tema sihti, miks ta nüüd ühele konkreetsele harjutus oli, just nimelt selle järgmiseks paneb või. Mõistate mõju täielikult, ma vastaksin selle väga lühidalt. Linda Sauli oleks pedagoog, kui sa seda ei teeks, seda kindlasti ja, ja, ja tema tund. Aga kas see, see järjestus seal segadus või olete nüüd aastatega jõule saanud teada, ma arvan, miks ta nii teeb ja kuidas ta teeb? Kuna ta tunneb mind märksa paremini kui teda. Aga, aga loomulikult ta tunneb muu võimeid. Ta näeb seda esimest väärtust, milleks ma olen tänasel tunnil suudlesin. Ma olen päris kindel selles temal tunni jaoks stereotüüp ei ole seda tähele, tema tema mõtete pagas on niivõrd, on niivõrd lai ja niivõrd mitmekülgne ja lõpuks ongi tema elutööd, Kuniveta seisab olla teisiti. Aga, aga, aga iga tund iga kohtumine linde Sauriga, ta, ta püstitab minut jälle uued ülesanded, tõsi küll, ikka sellele läbi selle vana kordamise Elleri küll kinnitada, see, mis on kunagi omandada ja selle baasil üles ehitada üles järgmine harjutus, mis võiks anda mingisuguse järgmise tõuke kuuele uuele leiule või minule kasuti minule kasulikkusele tunnetusele. Et nagu ühelegi reeglidega Ja no minu puhul on eriti raske, sest ma olen tema juures õppinud ja nii edasi oli see algusest peale ja ma hakkasin temaga, eks saaksid, seal saate teeme nagunii. Aga, aga kas hakkas peale, põhimõtteliselt nagu bet praktika malemaa ja Läänemägi õppis Sauli juures süsteem õpilasena hakkasin jääma tema tunni ajal ja siis esimesest esimesest kursusest kuni kuni tänase päevani. Ja ma endalt mitu korda pidanud temast pilti ma ei oska. See on absurdne, aga, aga, aga paraku seal See on umbes sama nagu minu jaoks otsas on inimene ja kunstnik täiesti lahutamatult. Jällegi jällegi puudub see määr. Mul ei ole, seda, polegi kunagi. Palun tellised, etaan metoodik. Tunnis tunnis metoodika tundi anda ja kõik rääkida ja nii ette hakata särnalt teatud diislid tarvis seal.