Tere, õdusat õhtut, head inimesed. Tere tulemast, tere olemast eikellegimaal, selles alanud ka meeleni muusikasaates, mille tegijaks Alhanen olla taastid, kus nad siin ja mille muusika sellest tulevast tunnis saab pärineva Šotimaa kandil tulnud mehest mehelt, kelle nimeks Kreiga Armstrong ning kes on kirjutanud kauneid helisid nii hästi suurtele orkestritele kui elektron millistele pillidele, kui hästi kaunitare naisaatre kui kinofilmidele, kui populaarmuusikat mitmesugustel põgusalt helikilluke helipilt nimega Glasgow, nagu seda ka iga-aastane nimetanud, riivas meie kõrvu äsja väga põgusalt, aga me loodame selle pildi peale tagasi saada. Saate lõpuks ja siis juba pikemalt. Kui meie muusika saatel nimeks eikellegimaa oleksid juba olemas nii oma vapp kui lipp. Ja tuleks otsustada ka, millist hümni ametlikult eikellegimaale kinnistada. Siis eel kõlanud Craig Armstrongi kirjutatud ja mängitud lõheldane klaveri miniatuur pealkirjaga mis eesti keeles hümni tähendabki, oleks täiesti väärilisi või vähemalt võimalikke valikuid. Kreeka aasta on suurepärane shot, kes, nagu öeldud lühidalt tutvustuseks ennist kirjutab muusikat nii suurtele kui väikestele seisudele nii filmile, kinolinale, nii telele kui teatrile. Õigupoolest on ta seda jõudnud aastate jooksul teha. Teleka väikestele staaridele võib ometigi olla suhteliselt tundmatu nimi küsimusele Craig Armstrong või selle nime peale ilmselt võidaks vabalt reageerida kontraküsimusega kõik, kes või Armstrong, mis asi. Ometigi on kreegaastungi muusikaline teenistusleht edenenud seitsmendate aastate lõpus pust. Kui ta alles oli õppinud muusikat kuninglikus muusikaakadeemias ja šoti nõukogu toel harjutanud kompositsiooni kirjutamist. Oma esimesed teatritööd filmilinadele üsna Kuusatesse filmidesse jõudis ta heli disainima tulemus 90.-te keskel. Aga selleks ajaks olid teenistuslehel ka koostööd selliste nimedega nagu madonna või juttu ja nii mõned teisedki. Tema esimene sooloalbum, esimene seesugune, mis põhiliselt tema kirjutatud muusikat sisaldas eranditult demorkisteeritud muusikat, pakkus helialbum nimega Spesbit viinas jõudis avalikkuse ette alles alles 1997. aastal. Tollelt plaadilt leiab väga kauneid naishääli, leiab brigaostrongi, peenelt orkistreeritud keelpillikontuure ja muudki parasjagu põnevat, mis lubab kõike seda, et see kellelegi ma saada. Siin on lihtsalt üks põgus hetk. Üks paljudest võimalikest tulevikus muusika saadetistki, mis Grey kaostrongi loominguga tegeleda võiksid, sest selle mehe muusikaline käekiri on seda väärt. Seda korda taastangi seotud suur orkester järgnevas palas koos esiplaanile väärikalt tõstetud linnuhäälse delfiinikeelse Elizabeth Freysleriga keskel, sedapuhku sellest pärast täiesti inimkeelele omaseid sõnu, tarvitab Vislav all pala nimi. Kahtlemata kaunis hetk ilmnes eikellegimaa eetris minutit viis tagasi, kui üks imeväel naishääl, nii sa oled, Fraiser andis muusikajärje kenasti üle teisele kaunile naishäälele Nikoletile kes laulis kahtlemata kaunist pala nimega slai Bristoli praeguseks küll juba kas ajutiselt või siis ka jäädavalt lagunenud grupid, klassi võtak nende 94. aasta kaunis albumilt proteks. Kiirpillid, mis lainelist pala kahtlemata samuti joonistasid, olid organiseeritud. Täna sai kellelegi ma saate äravalitud muusiku Craig Armstrongi poolt. Ja eelpool ette mängitud vana originaalversioon on ilmsesti ehk hõlbustav selle jaoks, et järgnevalt kenasti kuulda, kuivõrd suurepäraselt on Kreigaastungdore sama pala ümber seadnud oma sooloalbumi tarvis nüüd juba üksnes orkestrikoosseisule. Tormise pealkirjaga orkestripalast Vodezdoom on eikellelegi ma eeter liikumas edasi tormijärgsesse aega sellesse fini muusikalist keskkonda, kus kriin kaastrong on nagu öeldud, jätnud veelgi eredaid ja mitmesuguseid 90.-te keskpaigast peale eriti üheksanda kümnendi teisel poolel on eesti maagi kinolinadel näidatud filme kus tükati või tervenisti on kogu helipilt seatud Armstrongi äranägemise järgi. Selle eest tallabriise auhindasid vimplid ja aukirju antud. Ja võib-olla siinkohal ainult meenutuseks, et mida viimati eestimaine kinokülastaja näinud kinolinal midagi seesugust kuskile ei kaost ongi muusikaline käekiri on tegelikult taamal üsna olulist rolli mänginud näiteks üsna hoogne film härrastest maanteeröövlitest, planketiste McCainist. Tolle filmi heliriba oli tervenisti Grey kaastungi kujundatud. Viimati tehtud Viive Batmani filmile ja aastasse 95 oli ehk üks naid esimene kordi, mil kreegi aasta ongi nimi mõne kõmisema ja suurema pütiga filmi tiitrites vilksatas. Ning viibi oli võetud iseenesest. Jutt mängitud taast Õudmynchrinuminkismi Kirmi. Lisaks lennuki nimelisele ansamblile U2 on Craig Armstrong. Keel pillisin kahtlemata kaunisti seadnud nii mõnegi teise suurest Stahli sulajoonest ettevõtmistele, näiteks järgmiseski kaunis paras aastast 98 mis hääle kuulajale võiks vägagi tuttav ette tulla. Sellegi laulu keelpilliseade on Kreeka Armstrongilt. Head inimesed, te kuulate komeeleni, muusikatundi eikellegimaa, kus tänaseks 60-ks minutiks ära valitud muusik ei ole temad olla, kes eespool kaunist lauluhäält tegi vaid talleelbul kuuldudki pala keelpilliseadja aastal, kes on ka suures osas tänases saates muusika autor. Alžeeria ilmtingimata olla juttu veel mõni nimi kahtlemata mässi võtta ehk nende hulgas olid need märgid, millega Craig Armstrongi iseloomustati, mida tema puhul ära märgiti siis, kui tema esimene sooloplaat tänaseks saateks ohtrasti muusikalist ainet andev Spespithnjas ilmus taastamist. Siis tuletati ka meelde seda, millega mehe poeg on ennem hakkama saanud ning lisaks tema õpingute teele ja esimestele telefilmi teatri-muusika- katsetustele tuletati meelde. Tegelikult on reid aastal kunagi ammu-ammu olnud ansambli, mis praeguseks tugevasti eliiti tõusnud, populaarmuusikakeskuste ansamblit Texas asutajaliige ning kirjutanud küll juba 80.-te aastate lõpus mõne nende esimese menukama palagi kusagil populaarmuusikalises minevikus Craig Armstrong jaoks tema osalus šoti ansamblis suhteliselt silmapaistmatud ja tüüpilist pauk rokki mänginud grupis hips või. Aga toogi põgus kokkupuude šoti ansambliga jääb pigem juba seitsmendate aastate lõpupoole. Lähemaid kohti kuhugi ei kao. Lisaks eestimaistele kinolinadele on meile jõudnud ise lihaseverest. Me nüüd Moskva, kus ta juba enne suurt perest lõigutamise viimast lõppu jõudis käia 88. aastal ühe teatri etenduse teatri lavastuse asjus, kus saakide muusikat kasutati tolle lavade nimeks oli Grow. Aga ma arvan, Need ei kellelegi ma. Lõpu lähenedes võib vahepeal Reigaostrongile natukeseks anda puhkust suurest orkestrist ja lasta tal lihtsalt lihtsalt klaverit mängida. Sedagi tundub aeg-ajalt tegevatele meelsasti suhteliselt lihtsakoelised, aga kenasti. Hell sosin, mis viimati teie kõrvu jõudis. Kuule, ma ei tee kellelegi mu luurajad kuulusi uurijale ja õigupoolest, eks nad hellasti süüdistatud sõnad ei olnud otseselt meie kõrvadele küll määratud, aga kuna kuna unistada avalik asi, siis see, mida ütles roomiale on kahtlemata kinolinale tooduna juba kõigi päralt. Seal õppis ära selles uhkes orkestrile ümbrises olid pärit vas luurama vändatud filmiversioonist, tollest higi, akuutsest, noortearmastajatele, konstroomest, jõuljast. Ja kui kreegi Armstrongi etteaste talle pala filmiribas oli suhteliselt põgus, sedasama äsja kuuldud Balkani stseen, mille sissejuhatuse klaveri ümber ja iga aasta kahtlemata yhe ette kandis siis tema edasised filmitööd tahaks loota ja selleks on otsustavaid märke. Edenevad ehk järjest suurema mahukuse ehk võib-olla ka mitmekesisuse poole. Sest jättes kõrvale Juulia sosinal lausutud sõnad, millel kreegaastungi muusika otseselt tegemist ei ole ja võttes ette pisut pisut mõned karmid kõval toonil lausutud hinnangud kreegi aastanegi muusika kohta, siis tõepoolest kohati on see orkestri lopsakus võrdlemisi lähedal minu Eitšilikule muusikalisele pastell intseldamisele. Samas võib kuulda selles muusikas, mis tihtipeale ei ole teab kui väga rajajooni uusi rajajooni murdvalt isikupärale. Nii Eriksiatiiminimanistlike klaveriviipeid kui võisoperniku paisutatust meloodiates ja mõnikord. Põhisele Percussiooni arsenalile võib tõepoolest teha teha järeldusi, justkui oleks tegemist minimalismi papa Philip klaasiga, kes seal ootamatult pikalt pidama jäävad. Näiteks ei piisa tantsuklubidesse järgmistesse orkestritöödesse midagi rütmika poolest kaasa toonud. Aga kõik see eelpool antud Hinnangute väike resümee, pärit põhiliselt briti muusikapressist greid aasta omaga on ilmselt praeguseks juba maailmanimi ja loodetavasti jääb ta selleks ka veel mõneks ajaks. Meie järgmine kord eikellegimaal, nädala pärast siinsamas samal ajal asume ümber oma muusikaga ilmsesti üheks tunniks Okinovale aga tänase tunni mõned viimased minutid Armstrongile ja tema kaunile helipildile nimega klaasnõuandeid, kus need saade olen kellelegi mao kohtumiseni.