Inemise sisu on saade sisukatest inimestest. Mille ma ei taha nagu ummast elust midagi kõnelda viivega. Kui ma põrrelt midagi ütle, Stu või ju praegu õigus ka olla. Aga kas ta homme Hummu kui ka õigus. Aga kui ma sulle praegast ütle midagi, ega sa jünne Hummen, Hummukut tuuga, kohegi jõuab peakate nädali pärastust, midagi tiit, siis ta ka jumala võlistuao peale olla, mis ma ütli. Aga too moment, kui müütli ta võis õige. See on Või olla võimalik ütelda midagi nii üldist, et, et nad nagu ei lähe, võltsis nii ruttu. Kui sa ütled midagi nii üldist, kas Tulmeski väärtust kasesse? Seitsme maa ja mere taga kaugel Võrumaal elab mees, kes näeb välja nagu noor indiaanlane. Tal on pikad juuksed ja säravad valged hambad. Mõnikord on teil kitarr ja mõnikord ei ole. Mõnikord on tal püstkoda ja mõnikord ei ole. Aga ta on siin juba tükk aega elanud ja ennast hästi selgeks mõelnud. Tere, mina olen Jaan Tootsen. Täna oleme külas Võrumaa mõtlejal Pulga Jaanil. Istume lambakopli servas päikesemäekünka otsas. Päike paistab veel heledalt, aga õhk on juba jahe. Pulga Jaan keerab ennast päikese poole, laseb pilgu lõdvaks ja hakkab kõnelema. Asi nii, et võlts jutt igal juhul ükskõik, kas kõneleb tõsikõnelused. Igal juhul on Vols et nii kaua kui sa tüte asja juba välja ütelnud tule, kuigi muidu müansselegi raami surunud asja siis ta, kui ta muud ei ole, ta vähemalt üttekülgne ta nagu valgustus Te külge ja noh, enemine siis kuulutada ja ta võtada, kuid tõde, või olla paremal juhul üts, väikene killukene tõest, aga mille jaoste suurt tõdenicu juppes lahku toomiks, moonutamine ja ütleme noh, kivi seal ütlesite tõde. Löömi Kivilite killu küljest ternakendud Uurna Mehmitest kivist süsteedes saime. Killu järgi natsid keemilise koostise, mis ta ütles, kostu kivi ennem kui mullu või mitte mitte midagi ütleda killukene, kivi üks seal ja praegu seal ja. Isegi 10 asja ajasime pantu ja ulatuselt, et kas midagi veel ja et noh, ma tahan toda ütelda, et ilma elu vast nagunii paljude külgiga müüma nõrga mõistusega nagu teede ääres seletada ja, ja oma oma nõrga sõnavaraga Ükskõik kui rikas ta siis kelgjom, aga ta, miks nõrgas elu jaos et tiitel midagi, et parem teda üldse mitte proovi seletada. Kui enemise elas oma ellu ja nii mudu tegev toimi siis seal ja siis nad tegelevad tolle pärast. Nii mudu neil võimalik. Teistpidi nail millegipärast võimalik ei ole. Mis põhjusel ei ole töisilde võimalik põhjuse vioveerineva olla? Ütlen tuli, inimesel ei ole jõudu rohkem detav või rohkem, ütleme nii, mudu. Toimida sellele maailmale. Ta toimis nii palju, nagu ta oli, jõudu tõmmis, päev, mille põhjus on jõudu kõigel. Aga noh, muidugi iga suutsid muid põhjusi. Ja nüüd Kuule kõrrangu Inemise lepp nüüd olla aga aga siis Vilciane mõtelduse, Pälla ega suutse säänse hinnangulise. Lahterdavad nagu maailma, et ütlevad, et see on nii või naamoodi. No lahterdamine niikuinii tähendasinemine Gutki muidu ei mõistatele muidu ligi Minnakul lahterdada end. Siin kosmi istungil lahterdamisi värgi, siis nüüd paneme roovikud, paneme ütele pooles Kivita selle poole, onju pooliku haavatüve ja kõik paneme eraldi need ja siis siis ristik aina paneme ütte hunnikule kõrrekese siin panime teiste hunnikule, mis targem, passolemi, saanonid, tõstsemiteemi, tühja tööd. Lugesin veel üle, et siin on nii, nii ja nii mitu 100 või 1000 riskajana nutti. Ja mis mitte, olles targendas sain. Mis sealt siis nüüd? Ei saagi seda kee tagasi tuletada, sele turistika meile üles kakutud. Kuigi muidu lahterda tõttu siia mäe peal ei kõlba, kõlbas lehmale või ette anda parimal juhul. Aga siin on praegu jah, siumägi, see on just nimelt nii. Seoristika nutt on siin ja seal kivikene siin ja seal. Või halb või tuua sõltus, niikuinii hindad tundmisest siin, et, et kui Kuzmicongi invest tunne nii, et kuigi pidime siis sinda, ümbressis Luumi, toda näed kuimuudu, mitu hea ja halva tundmine. Proovimi ennast siin sobitada ja ja olen kõik eksis, ristikkann ootas meid kivikese mõõtesse neid ja kõik asjad, neid nõuts ja nii ka neid muuta niimoodi elamisi ja kirbu, kes meid mõnikord purre või mõõtesse neid ja nii mahutami kir. Uku Masing on väga vahvalt öelnud, et inimese elusihiks võiks olla elu sammus et inimene peaks elama palju intensiivsemalt ja ta võiks olla palju tundlikum kui ta oma. Selles maailmatajus, nagu praegu on üks asi see, et kuidas inimene seda maailma vaatleb. Aga kolmas asi on ju see, et kuidas loom tunnetab maailma, et juba siin tekivad need lahknevused, et juba bioloogiliselt tajume seda maailma ju kõik, nii erinevalt. Mul ongi mulle sädev Masingu sõna kõrraga meelde, aga too siis midagi teadvuse taseme taolist või? Luum, aga nüüd selline asi, et. Selge tuua, et nad teistmoodi ägedad ilma selge tuua, neil, neil ei ole säänest, säänest Zbuketit, naist, tunnetest ja naist tajudes nagu enemisele. Aga mina ei ole veel avastanud säänest asja, mis Inemise loom ja loomal ei ole. Esiasi on too nüüd, et, et õitse mütel loomal Tõnelasi Tõsel, kolmas, kolmandal aga säänest omadest naastane ei ole, mis loomale. Kõik kokku, kui muidu kombineerisin, eks vas tõmmanud teadvuse tasemele. Et ühte asja siis nii palju teist asja naa palju ja ja kokku anta, ütles, on see ilma nägemise maleproov, noh mõningate ilm on nagu tõist moodu, näete kui haiguam ja äkki sekka ja on võimalik küll, niimoodi mängid silmiga veidikene ja ja, ja. Veidikene keskendumine sinna manu ja ja noh, kostilt beat mõnestki isenesest alustuse jõudu hantma. Taivam nagu Harlan juba sinna valla metsad hakaga vedakust pähive võit vahti, tükk haigu. Sealt saad nagu silmi kaudu endale midagi ja siis kahet ja siis on täiesti võimalik niimoodi, et ilm on quicki müanssigi virvendame. Ma ei tea, kas siis kas virvendame energiana või midagi säänest. Igatahes vääga tõist, mo tunduv asi ja, ja muud Tinemist Kaadudest moodu nägemine, näitises peramlik kõrt, kui ma teda asja niimoodi pruul, siis siis mul nakas hääletada ja Ligasud seal riimitaan nagu kokku minema või ma küljest paneb midagi erilist kirjennoliselt pull vallatu riimi, et nahad, Steskid, nats andsid, laadalugusid, teen mõne ja on need siis nii palju vaja. Kui hullikma Liinale? Suak ning seal kardini ja tuule siin-seal paistus. Aspays tõus, mul levitšvey. Järve. See lai niga kuis kangedu näid randa, kõika. Müts köik köik aga mõni kör toodu ÜV r käänd ja. Keegi pidi on ta ilmanägemine, jaht, loominguga seotu. Et tegelikult Tom või Ollatu tusena asi, mida eesti rahvale pööralt vaia, olles sekka nüüdsama selled, Tubjas tegelete, oli selge olema, et nii rahvaloominguvõimega küll midagi vallale Too ei olegi nagu au, siis on üldse selline asi või, või võituubele nagu Tultagi või, või ma ei tea, ei ole. Tustatuv või kus ütelda või? Äkki nagu ei saa aru, taha aru sai, aga kui, eks noh, ütlesidki laulust rohkem Pedjeku esimest ritta ees köitegi manu ei mõistnud midagi, vussin kui mõtelda tuubele, kui palju neid vanast lauleti, et sa oledki otsa alustati pääle ja Sestetisin ta Manukos midagi tõisilde vahel vahel laisa elu Taisil tõsistet Timmanu, vot sääne sõna on tuum, mis ei tegelikult kui, kui olukord on muutunud, siis muudad laulu. Laul nagu, nagu väga palju ei võltsinud maailmapilti esiasümptuuetega vanast maailmapilt Canivega muuda ennast. Noh, aga no sama väiku muutuse, mis Solly no kaheksa. Rahvalaulik tähendi värk. Teiega laule ringi, talleder. Võtate möllame laulu, tõlgi, mitu härja jorutamine. Ja siis on laul, mida kõik mõistva ja maru hehe. Noh, üks laul, üksinda ei ole kõnelemalda ütleme ütleme, seansid kirjasõnast ja aga ma ei usu, et nutiidlase ka midagi nii väega uurdlana võtma välja ma populaarsed autorid ja lugevanu läbi ja siis refereerida noid stiidustusene tuu, mis seal kirjas, on kunagi väga ammu juba juba olla siin maakera peal. Ja lihtsalt säru unetatud vaiolek, ruunetatu on kuskil alal, aga äkki olete seda eriti suurt midagi pidanud? No ma kõiki asja, mille iga õitsvaid esitalle mõtelda Et justkui aega ei olegi olemas, et kõik on juba loodud, on olemas, ainult et vahepeal siis mingisugused tõed unustatakse, et võib-olla jäävad mälestustesse siis kusagil hiljem ütleme, mõned tuhanded aastad tõusevad jälle pinnale, et noh, räägitakse ju sellest, et paljud kvantfüüsikatõed, mida praegune Lääne teadus avastab, et see on juba Vanas-Hiinas, ütleme ka selles samas Taismis juba ammu ette aimata Nojah, tundusene, maailma nägemine või kas ta nüüd täpselt saansel saanud sel kujul, nagu ta need kvantfüüsika veidikene veidikene tõi silda, aga, aga põhimõte on kõik deeda ollu jah. See ilm on toiminud nii. Duda Nad on vanast tähele pantu ja vanast on mullu ju ka elukutselise. Nimetame neid süsteedlases või kui tahta Kaagan, olime sügisesse. Preestri taolise või kui neid kongi kutsuti igal juhul ega muu, kas tegeleda tolle ilma tähele pandmisega, tegeleda ja tolle või olla Ateski rakendusliku poolega. Nüüd me oleme väga uhked, et meil on elukutselised hiidlased mis nuki muud oli, no ütleme, kasvõi Egiptuse preestri või? Muud mitte midagi. Ja kõivu Madisson kunagi ilusti ütelnud. Jummal lennata Aleksandria raamatukogu maha pallutati, mis asjana Tiidlase olles praegu tenn. Aga nüüd on kõigil tüübid olemas. Kududes maha pananes midagi uuri olla. No tegelikult nii hull see asi ka varsti ei ole uuriksale solvub, uuri sealt alati ja, ja. Kas või naid, sammu, teadvuse seisundid või säänest asja võinuga, rohkem puuri, praegu tükis nii olema teede suur, toda, mida tal lihtsam puuri on. Aga too, mida inemisele vaia Tuude juurik jääki selletud marrasse uuri. Muidu see käine hinda ei astu, esivällja Uurnu aga näituses Jakostule elutüdimus, mille Tunjom, et paljudel on elutüdimus neid taha lihtsalt võttud tahteküsimustega. Gea avitasineni Sis. Kiheki ütled vatiin nüüd niimuudu Systlatsel elutüdimus üle või nii? Võivad mõni vanem Pinemine Tiid midagi soovitada. Aga too on ka nii või ütel ju lõige Ollatus soovituste, sel juhul mitt. Vahel rohkem vahel Veiden põige. Sääne Inemise Ege päevad siin elun, kõige rohkem vajaminev asi. Seansiga tiidus ei tegele. Aga millega ta tegeles, tundu, mis tünni mastas ja kinni mastaste küll noide inimeste taskust kes ummi hätti küüsin, aga ega nalja inimeste käest. Et kas ei olnud nõus, et just nimelt see andsid asju Ta sinemises või oled hoopis teisi asju, taht, noori tunduv demokraatia, et vaid Jüri vastu rinda taguda, et need demokraatiakannude inimeste käest ei küsi, kõige suurem demokraadid ka midagi. Detas sena üttemuudu, mõnegi süsteem käima tõugatu ja ja siis lastas nii mõõdu. Ja mõteldastele ilusid nimi, vällja noh muidugi igavesti ilusid nimi, võid mõtelda. Mis inimene teeb teaduski, aitab tal ise ennast pigem unustada, et on igasuguseid antidepressandid või, või inimene iseennast kuidagi tuimestab. Ütleme see joomatõbi on ju eestimaalane pidevalt, et et inimesed lihtsalt tahavad ise ennast nagu ära kaotada või saada puhata endast. Jah, hindaga Alt, eks vahel väega häda. Et ta selle lähetanud, vastab päädaga, aga endale nagu sinna lagipähe ei küüni, nuiaga ka andma. Kunagi vanast, umbes niimoodi narkoosi antu jah. Aga ta elu on kõik, ütlesid narkoos. Et kui ta tempo aitas korgasse, ei ole sul haiguhinda ka tegeleda ja kõik ütlesime anegi unetamine ja narkoos, nõunetamine, ütleme see tegelikkuse välja, lülitan. Sa elatnantsingi sulle ette serveeriti või nii muidu väljapakutu tegelikkus mis tegelikult tõi pruugigi olla su tegelikust, on kellelegi poolt välja mõtelda, tegelikkus kellelegi jaostaga Hombast, tegelikkus paremal juhul aga, aga sulle lihtsalt ette söödeti su tegelikkus või kuskil mujal on sulle jääte haigu tollega tegeleda. Kui palju mõjutab keskkond seda inimese mõtlemist? Ütleme sina, elad siin Võrumaal ja sul on tohutult. Ilus avarus ümber vaatad praegu, kuidas päike on juba selle metsa taha läinud, aga just ennem istusime siis ma ütlesin sulle, et seal on kuidagi aga hea ja rahulik olla. Et sa ise oled ennast küll kuidagi väga tasakaalu saanud seada. Tasakaal võtteks kõigil kuigivõrd haigu ja mul võtlusega ta ülejäänud palju haigukud mana, ilma rasenda asja hindajas, vallale mõtli. Et pidevalt üle mõtlema, ega tuuste Avidad, sa mõtled kõrraga, vällja scart ja, ja vot nüüd on kõik nüüd nakkame jõle kõiki haig, mõtlete tsi üle ja, ja mõtled veidikene töist mõõdujal ja aga kui palju keskkond mõjutas väega palju? Või kost saadik teda, keskkonnapiirid tõmbad, kui sa mõtled säänest, ütleme puhtsanest loodusgeograafilist keskkonda või kuidas üteldes siis ma harva main, hakkame hästi protsente, vällja Pakmaga Tuomioja, vana Inemise mõeldud, kõik tähele pandud, ütles, et ta mehega rasse asju sai, et ta savi Põhja-Tal kasun. Ütelus kes savist siin-seal on. Telliskivi savikodu korjand, mägi, siin on ka all savi või sulle savi eestustes. Ega mulgi savi vastu midagi ole seal alal päris tuiskliiv. Seal ütleme, Mariaid mul seal marja ja takka on eriti ja, ja siis lehmile kopli, seal on nüüd kopli veerest minnes suitskotuscon ristikaani. Seal on ka nii, et sealt võtad siis roosa liiv, et muud mitte midagi ei ole, kui liivatera tuleneb peaaegu maa peale, tuli seal, et siin on seal ümberringi väega väga mitmesugune asi. Ma ei tea, kui ma siia tulli, siis mul oli mõnegi Endel mõnegi unistused konna tahtnud elada. Aga ma küll ei arva, et ma kotusse saa, aga tegelikult unistus sol pea haiguseneni, kui siin Taistus praegu ütliku tõistam ja, ja noh ma ei tea, kas siis ta ta ümbruse perast või ega ma eskale üte kui töist enemine. Et ma proovin kah õige mitmeid asju ka tegeleda ja siit kui sealt ja mõni kõtuna tütre asjaga ennast parem pole mõnikord seega ja ma arvatuuriza nii väega hüvitise ütelda selle ümbruse selge ajada või nii asjahammast kuigi keerulisem. Aga silmi kaudu inemine, noh, ütleme kui enemise taju mõõta sinemist vääga kõvasti, seal ei olegi imenestki kahtlust ütleme, päämine, taju, tule meil siiski võrrelt silmi kaudu, kuigi mulle meeldis väga kõrvu rõhutada. Ja lõhnakemadega asja, kui üksi ei ole tükk mõnestki õiget lõhna tundnud, siis tunned kah millestki puudus olevat. Ja, ja kui siis trehvad mantsigisentsik ülekese tee peale, kus igal pool Hain lõhnas ja siis tunnet, et nüüd on nagu midagi tagasi saanud, midagi väga oluliselt tagasi saanud mineva suvi või kuna toll kuma otse Kauksi Ülle-ina, kutu seal saarlase külal mulje, esimese ropsuga lüüdnada, aga sma käbedu saarlase küla otsast otsani läbi ja nuusutinuid, lõhn seal ja ja mul tuustki külanud juba jupizzaos ja soosuvi lõhnas rohkem kui muidu mõni suvi lõhna, midagi, kratsioon, suvi juba Lõhmusse häitsiva ja, ja no siis oli üks nii tärk läpati lõhna kätte, siis selsane. Jah, aga silmi kaudu silmi kaudu on selge, et kui sa ka, et nüüd sinna vallanud Saviirde palju sinna minna, müts poolteist kilomeetrit diamaad Sist ja siis ka, et sinna kaldale ja, ja nii mudu proovid siis silmiga nii muidu haarda, mis seal on siis tulp pilgul, on sul nii veidikene säänest avarust kah, et, et sa näed. Nuti sõnul on UK peale ja siis näed sinna valanud sa nukkadaleja paati, kas ta nüüd peris suursena? Silmaring, tule juba. Aga kui sa elad, ütleme kongis, Soome küla on seal sealkandid konnandu, Karula kuplistiku virve, siis on sul mägi neis mäe peal on tavaliselt mõttes, kui ta just ei ole karjamaa või midagi säänest külanud veidi perre jään. Mäed, hakka enam, mida ei näe. Mägi on seal nõna all akva. Ja siis tekkis selline tunne, et kus ainuke aiad, mis seal näed, hakkan, on need tung tekkis. Aga no mis seal mäed, Akonoomisel on Tõnis Mägi rohkem midagi tulema hakanud, kolmas mägi ja nii edasi. Aga kui nüüd ütleme väikene lats, tuletare Ussest välla ja. Ta mõtles, et ei, Tõnisson, näed hakanud loom. Tekistu tungijastele nagu sisse nagu ala Tiidriste või Läti ja siis ta tal tekkis tahtmine, käin värsel mäed hakkan. Siis ta käibki ära seal kunagi selle juba suures mehessaa ja oma jõud ja mõistus käänam, küll ta ära. Värje tule tagasi kah. Aga kui ta kasus ütleme, kongis Janssen lakke maadel Kunda silm saa nii muidu vabalt Midagi ei ole tal silme all. Kaugussini muidugi võrdlema ja niimoodi Tänakasse hoopis teisi asju ka tegeleme tal nagu ei tekkis säänest, et ei tea, mis ta näed, hakkan. Ja ma arvati me elukäik või kujuneda hoopis tõest sugutses. Et kuidas ilmum laadsest pääst niimoodi. Ütleme, kas või mere veeren või? Või olete näge kõiki Tinemise hätiga tõist mooduses? Ma olen päris nii 10 stuubele, näge selle, et, et ma olen Tinemisi omavahel võrrelnud ja päris suur vahe, kas sa võtad mõned pärnaka või võtad kostki Kesk-Eestit mõne. Pärnaka mulle ka meeldis ega null. Null silmanägemine. On päris hästi moonu, nalja. Aga jah, et ega mulle võivanud tõesekandi ja rahvagi meeldida aga ega ma siit ära minna ei taha selle maleäärne, mis seal mäed hakanud. Ma palusin Kauksi üllatata kõneleks pulga jaanist ja Ülle rääkis päris pikalt sellest, milline rahvalaulik on pulk ja seda, et on nagu Võrumaa Võssotski. Ja siis ma uurisin, et kas võsotskiks olemine ei hakka varjutama Pulga Jaani teisi külgi teda kui ilma eluvaatlejat ja filosoofi. No eks ta, eks noh, nagu Vilosoofi muudu, mis oled kõik haigolm. Et olen, mõtlen, ei ole seal midagi imestada tolle pärast, et egas siis laulu ei ole ju ka kõik nagu rahva lõbustamisest etuvaid maks kah nagu šansse. Illus halle nagu Võrumaa stiil, kõikum, Madis Kõiv ütelgi time inimeste jutte peale, fotod pulga jäänud nagu sündinud Võru kirjanik, et ainestajatel tulesi talu käest võtta, et kõik Aid kirjutada. Ta jõuassi. Et seal talun, noh, eks ta oledki nännu, et ei saa lihtsalt kirutada, lihtsalt kirutad ineminekateks nagu elama kahja ja Ohma ja mõtlema ja ega muidu ei saa, et olen mõttendatud materjali küll elu nii palju. Et kunagi ütles keelte kõnel, et mina võtsin teda konsultandi suma, romaani paati, haigu ja tahtsed. Mulle happest paaritamisest kõnelas, kuna mul ka tegelane nagu Hobesemis. Ja sest ta jutust, et kuste Viljandil kunagi olla Hobesid paaritena kõik Hobesemis vastad tullivat ime, Kektiitsenaide sugu puusid pääst. Et hobune ja kinnijumatele nagu väga olulise ja ta tundvaid hinge väga põhjalikult ja ja üldse nagu loodust Elaid ja no tähendas, et tänapäeval tegelikult jääs inemisteldada vähesse nad tunnest, sina nagu kõikaid, sanestreenessanslikust, jazz, vähes Tinemise kitsalt tegelase üte erialaga, Urmas suskas letti taade või arvutiekraani, taade vangistatud ja sest nagu mõnestki säänest nagu noh, loodust mahus liiga vähe ja ajalukku, liiga vähe ja filosoofiat ja luulet ja minu meelest Tartu Jaan ja üldse terveta võru liikumise seltskondi, mis tolle poolest nagu renessansi nemiste muutujad. Et Inempis meist luuletas ja Inambist nagu Tiidval loodusest ütledest ja noh, hinnangulise lummamentsigi talu filmi tähendab pideva ja et etest nagu kõik, et äkki ei oleks siis niiviisi, et ainult ühte asja tege. Et noh, Jaan, tollane Ta on nagu kõige ehtsam näide, tal ei ole nagu miski võõras ütlemiseski etem Nigussane ungi, eks nagu talumiskunstnik. Sellepärast, et kui te Lindale laadale nüüd tul nagu põrssip, müüme, sest nupurssaks unetuvast sinna auto pagasnik Nicole ja time üks laul, see seal lõkke veeren oma neid lõkkari laule, nii muutud nagu oma ilusaid Tangosid Reilendrit ja s lastatuda sealt laulmas, nagu neid põrssit müüme, niimoodi nupurs nagu külmeti, kas seal tull tagasi viia ja ka Inemise saivad Pallo lämminud seal nööridest laulest ja dual nagu omaette saime keskusse kogunenud Dylaulu kullema ja et seal piduniku ümbregeve Olevel jagul Madei sulesseerinaadi teavu sule pääle mu Esseerinaatila tagava seal tare varras vaevasid kraadi tulekul male pare kummakarg niitma. Tule veel, poiss, nii kopa homski, nagu ta ei saa, nimi. Sõda reluste aknast sisse varu, kui käenda konks, aken, valla, hääleri. Tralli köiega muru ei ole Kall. Kui sa arvad hätta, siis ma jalgpall. Toolt Väiga luu, Kuustoiskutaal. Käiku looga, kes sai Kõdi Sabelgat, Corembast põlv. Tuled. Need on jokk. Tralli või trolliga endale ega ulu ei ole kaid. Suts või sain appi vallumotega maik, lapik, proovi minu kui igat. Lase värin, lakk ja siis seal. Võdisas nagu immiskjas Veel aku ei. McCoy ei. Et ei ründa, ega ta ei hinda seda peras, Mike tal palju. Et mul on teinekord selline tunne, et kui Põhja-Eestis või mujal pool Eestis tehakse sellist igapäevast tööd, teenitakse leiba, raha, noh, Tallinn on selline ärilinn siis, et see Lõuna-Eesti kant on päris rikas selliste nutikate meeste poolt. Neid on siin igas külas olnud ja on, on ütleme selliseid leiutajaid, mehi on olnud laulumehi. Et kust see nagu tuleb, et miks, et kas see on nagu mingisugune teine veri oleks nagu neil meestel sees, et tihti peetakse siin hoopis pidusid teistmoodi ja kuidagi noh, elatakse selles elus on nagu rohkem mahla sees. Kõik pulbitseb, et pidu on, siis on siis on pidu ja kui tehakse tööd, tehakse tööd just neid krutskeid mõeldakse välja uusi tehnilisi nippe ja asja. No ta on ju selline asi, et kui sul Vähiga kaubadele Kaia nagu ei ole et siis nakastu silmavaade nagu nagu hinda ümbres otsima midagi. Ja kui see mõnestki jantiiks välja ei ütelda, siis suka, eks midagi vallale halvast. Ja, ja no kui üldse midagi ütelda ei, ei mõista ja siis lõpp pääl, ega siis ta ta düna eluga aga võid hullis minna ja või kui oled lihtsalt ärkvel, kaua seda tuima Elumanni moodu vastab, peata, et noh, kui koidu tajumine eksand etestituumisinemisega jõudu andma. Et siis tulesid, et maailm oleks võimalikult iga kandi pealt ka ja et siis asi jõudugema nuia oleks nagu kõivu madis Sitelt kuraasi, Olessi. Nüanssigi jandi yks mõtled ja siin ütleme noh, kasvõi püstkoda siin siin oli väega olla seomadi vaht, sest üles nüüd tükk haiguma võti hoogu ja proovi muid asju tegeleda. Aga mul on miksitud tunne nagu meelen veel, et kui sinist ümbreda kolde, mis ta Noll tuli Joll ja ringi inisteni siin ja esmalauli tubertitel laulusin, mida mu vanaheinaga vill laulsed Joosi Joosi üle mäe. Siis Ülle oli tütarlast, see oli nulli ütelnud, olevat illus, solvub. Ma arvan, et ega ma teda parem poles laulakuki äkki tõde aga, aga püstkoda tollen süüdi, et sinna nagu basse sääne. Asi seal kuigi muudetud väginakas ringe tegema. Vaata Sandsid Lehtsid asjakesi palju, mida veel mõtelda, mis elimalt nagu tundus, et ta ei ole midagi. Ja siis noh, enemise kaemine, sääne, et tule ja noogutas siin nuiad, mis ja ostad, vaja eksam ja no ta püüdsukest perra, uurid vast seal mõni rikkur manna vaata usama viku rongi, et mõnikord pead tegema sääst asja, milles tõkvalt kõrra pealt kasu ei tule. Kasu tulevasele quicki mode teist moodul. Et kui ta ajas toda elutüdimus tõrk. Oota, kas tuum vastu sama asi, mida Smuul suures hallis kutse vä? Aga ta jah, ta igapäevane tööl käimine ja selle hütiskonna Üllen hoitmine. Ta võt ju jõudu kõik. Ega ta ei ole eriti mõistuspärane asi, mis siin töötas. Ta on käivima tõugatud tast nagu maha astu, ei saa. Aga siis Inemise võiksime, nägi äratundmine seen, mis ütles talle, et sa nagu endale küll, ega ta korrutate, et need ma pea tüüleminenubja Tuutaat tegema, mage, nii olema nagu kõik tõsi ja. Aga ega ta nii väga õige ei ole, mida seintele kõike korrutad. Tuustniku vallale saia, siis, siis pead siit vigurit ka tegema. Siis pead ehitama endale püstkoja, õudselt vahvalt on Peeter Laurits kütiorust on öelnud, et tema enda, selle kütioru püstkoja kohta, et see on justkui stepsel maailma kõiksuse internetti kui sinna maailma kõiksuse võrku, et noh, nii see vist on, et tõesti, et seal selles koonuses olles, kui tuli sees mühiseb, siis mingil hetkel ta võib sind niimoodi mõnusalt ära küll kanda või siis argireaalsus, nagu hakkab seal lahustama. Reaalsus tundmisel vallanbulondoussaatselt jääki kergele vallale. Aga olen esinemisest mõni või niisamagi vallale saia. Et kuigi äkki hinnast on nagu välja triin. Aga mul seal lihtsalt hea olla, mille mul seal way püüvetud kuigi muidugi põhjendada ja veeellatu võlgi häädnaspivad, põhjendada selle äkki Ulgehe. Et ma olen nüüd siin ja siin ma ole, kelle asi tuua, et ma siin olen. Ja ma olen siin niikaua kui mul siin hääl Ja ma olen üldse seal olla, kus mulle. Kui nüüd nii mõõdudelt asjaige hävitasindele truu vahel nagu mõtelda ja teete siis äkki neil kõigil nakas veidikene parem selle, et, et kui mul parem pom siis ma ei näita tõisi lutiga tõtt näkku. Ja ei riku tõesti tuju. Ja kui tõesil parem pomm, siis neeru rikku, muidu ju missa mul tolle vasta ollaku tõsil parendatud. Ta on kõik mulle hea ju. Ja kui teisil halba kõik mulle halb. Sest mulle ei meeldinud vingun nägusid kahjena. Ma ei usu kellelegi, meeldis. Aga tuiastule, jah? Asjaga veidike tegelda. Ükski asi ei tule Nimudvat Leeda lappida, kandas. Ole nüüd, võtab siin mõistust, tahad seda? Oi, siin on hea hinda tunne. Võta siit, so lapi pealt. Mõni ütlased hinemine olla üldse seal tüllest tullu siia maa peale. Kas kõik omma tundma nii väega kindlasti ei ole? Vast mõni on ka? Mõni ei tunne siin üldse heinast, äss. No võtame seansse asja. Ollitz prints kunagi. Nakas uurmadad ilma ellu ja siis avastad, et siin on nii palju kannatusi. Et, mis küll saa nüüd, armas jumal, mis nüüd küll saad asjadele kõike parandama, nakata kõik kohtusime kannatusi täis. Mõttel oma süsteemi väljatõust sai siis nagu budism. No aga tuumida prints tajusid, kuid kannatusi Egatud tõsile inimestele ei pruugi nii tunduda. Selge sööta ilma elu tantsele, Kahrep. Ta nühkis sinu siit poolt ja sealtpoolt ja, ja nii edasi. Aga mina juures juht, Üllud, tuubele, kannatuseta, prints tuldud. Ma ei ole triit. Mo tunne, et mulle öeldud Kahrust ka vaja. Butist esindajast tark asi, aga ma ei ole prints. Ma tean palju inimesi, kes ütles, et sinus kannatusi palju tollest, kui see kaet. Kõik asjad, mis, mis kongi toimusetnud toimub millegi terast ja null mõnegi otstarve. Ükskõik, kas siis müanssil plaaninud otstarve on aga, aga kuigi muu tuiksoo Ja oma asi, kui sa teda ka, et ja kui sul üten tunnet, et on palju kannatusi, no mine sinna, kus ei ole neid. Otsi endale kotus. Tuias ei ole vaja, maailm on hakata ümber tegema. Sellesama maailm. Mõnele inimesele väga hääd illus. Ige Lütel olles summa usk. Et näe küll, Kristu sülli, ma usuvad tellina. Kristlane ei ole, et ta usub. Ma usun, palju muud kivil ausududa Muhamedi tellijaga tuju pärast, muhameedlane ei ole. Ja ma usun ka, et palju asja, mida ütled, on õige. Aga mida naga tegelikult tütlivega, ega ma ei ole väega kindel tuutele Thtkostiteedassaa nii väga täpselt ja mis ta ütel tuugart ja tantsige asja Kotsile. Kas ma tuust üldse aru saa? Ma ei tea, mis olustikundav asi oli üteld ja ja kui mõõdulisi tuugard tähti Saisal Etnoide vannu ütte lüüsiga spekuleerimine ta nii üts. Minemisi hullitamine et kui malest kristlased sind kõnelda, õelad maastast küllandaste aru saanud, hakkama teda kuskilt raamatust loe. Siis ma ei pruugi, sai. Nii nagu Kristustest asjast aru sai. Et maailm tuleksid Jalite linde lavastada, midagi teete? Egatusti saaki ehkki suurt aru, mis asi seda? Tunnetusorgan Akist asi täpselt käiv tõde, mäenestki mõtet Tarsselettena neil, ega me niikuinii ei mõistakkida täpselt seletada. Väänestki mõtet ta kätte ja tunnetan. Aga mõliga tudu? Tol. Mul tunne on see oma ikka. Ju. Oidjärve ilva Joll hoopis sinugi lõõts, kõik mul seal külge ega Albu maltsa kontsa kontsa. Kõneles Võrumaa laulja ja mõtleja Pulga Jaan. Saate valmistasid ette Külli tüli, Külliki Valdma, Jaan Tootsen. Täname toetuse eest riikliku programmi Lõuna-Eesti keel ja kultuur. Inemise sisu on saade sisukatest inimestest.