Jeesus ütles oma jüngritele. Kui teie õigus ei ole märksa suurem kui kirjatundjate ja variseride oma siis te ei saa taevariiki. Te olete kuulnud, et muistsele põlvele on öeldud, sa ei tohi tappa. Ja igaüks, kes tapab, peab minema kohtu alla. Aga mina ütlen teile, igaüks, kes oma venna peale vihastab, peab minema kohtu alla. Kes aga oma vennale ütleb, tola peab minema ülemkohtu alla. Kes aga ütleb sinna, jäle, peab minema. Tule põrgusse. Kui sa nüüd oma ohvriandi altarile tood ja sulle tuleb meelde, et su vennal on midagi sinu vastu, siis jäta oma and altari ette ja mine lepi esmalt ära oma vennaga ja alles siis tule ja too oma and. Ole varmalt jälle andlikuma vastasele, kuni sa oled temaga teel. Et sinu vastane sind ei annaks kohtuniku kätte ja kohtunik kohtuteenri kätte ja sind ei heidetakse vangi. Tõesti, ma ütlen sulle, sa ei pääse sealt enne välja, kui oled tagasi maksnud viimsegi veeringu. Vana testamendi ajal hoolitseti, et loomad, mida inimesed ohverdasid jumalale oleksid terved ja täiuslikud. Loom ei tohtinud olla longav, tema nahk pidi olema riketada. Silmad ei tohtinud olla mädased. Püüa ohverdada haiget looma teisele inimesele, kelle heatahtlikkus osaks saada tahad saada ja siis näed, kas temal on sinust hea meel või kas ta hoopiski vihastusinu peale kirjutas prohvet Malakia. Samas juba vanas testamendis, paljud hakkasid aru saama, et inimesed peavad kõigepealt ohverdama jumalale iseennast. Jumalale meelepärane ohver on murtud vaim, palvetas, Taavet salmis. Murtud ja purukslöödud südant ei põlga jumal. Tänases evangeeliumi sõna süvendab neid mõtteid. Kui sa nüüd oma ohvriandi altarile tood ja sulle tuleb meelde, su vennal on midagi sinu vastu siis too oma anud altari ette ja mine lepi esmalt ära oma vennaga ja alles siis tule ja too oma and. Tähendab, kui ma tulen jumala juurde, aga minu südametunnistus on koormatud ebaõiglusega või ma olen kellegagi riius, on see sama, kui et ma lonkavad või haiget looma püüaks ohverdada jumalale. See on nagu sama, kui ma unustaksin, et murtud ja purukslöödud südame ohverdamine eeldab minu leppimist lähedastega. Ei saa tegelikult ohverdada oma südant jumalale, kui selles ei ole rahu. Kui selles elab mingi tüli, võib-olla isegi mingid halvad kavatsused lähedase vastu. Leppimine jumalaga eeldab meie leppimist lähedastega. Tuletan meelde, et sõnast saadan, pärineb sõnast jagaja erinevad vahutamised, meie vahel erinevad konfliktid, vaenlikus, vastastikud, süüdistused, Need on kõik saatana löögid meie vastu, kes oma mässus jumala vastu tahab eraldada ka meid jumalast ja lahutada meid omavahel. Vastupidist teed näitab meeledena Jeesus. Lepime omavahel. Anname üksteisele andeks, sest see toetab ja kinnitab meie leppimist jumalaga.