Tervist hea kulla ja ma olen ootabki Mirjami seadvoorin, hakkame kõnelema, elas setomaal setomaa ülemsootska Vabarna Janega. Tegemist on samalt see 35 aastakese naasega Kinkastamini saadetes hinnem kivil palju juttu olnu, sest Jane kaitse leelokoori, Verska naase eestvedajaid ning ta tüütas Verske kultuurikeskuse kunstilise juhina. Ta on ka vääga kimas käsitöömeistri ning seto pitsiklubi eestvedaja ning katelde 1000 katse-ndal aastal mängisid, aga näete selles mängufilmis Taarka tegemist on nagu Jon imeperre võisite arvu saia siis Vabarna Anne Ladze latsega ning tuntud folkmuusiku Vabarna Jalmari sõsaraga kuid mansama Jane hindamate seose vahtis ametiga nituvustekvale kompalt, Kullamägi. Vabarna Jane solk, 13. ülem George ka, et kas seto, kas setonoolt ka ebausklik vaid, ega ma said olla seal samamoodi peale, et ma olen 13. ja kõrra mõtlejaid nahti jäi, et kas on kehva kuupäevaga, siis siis mõtlejad tohi nii mõtelda, et mul on köistelen, et ma looda, et aastak Letka häste jo kõneldas tuust suure suuga, et kaheteistvoori valiti laanejääl ülem George, kas Mistu kõneles, milles anne, naisvõimsin setomaal hõlmitsema Laanu Nõgisto setomaal on kõik käigolnusena patriarhaat. Et naaseks kandva pärimuste pra rohkem käsi ja võib-olla võib-olla andu tingitu tollest ja mehed tegeva teistmoodi asju. Et hotediie, kattelatse imaga ja tegelikult minema ülemsootska üteldud, et et tema, võib-olla Eesti oleks tahtnud vil kandideerija väikolatsete tere, et jääd sina üldse haigu latsiley mehele kuisse tubela kaetri mõtled. No ma mõtle toda, et kui Annela käbe Liinast maale, siis ma elasin koha pääl ja oma igapäevatöö teen niikuinii noid samu asju. Marva vega suure hea, mida, mida ülenzoscal deta tule ruumise omava mulle nagu sisse harinu juba ma broomi ummilatsi harta ja ja looda, et, et jää Veiga kõrvale, aga mis, Tom, mida sa näed, et või tunned või mõtled, et sa tahnu villand Sootskonna teeta sa mainid Dumalatsid, hatitenhaardetus, hundist läks sinnapoole siis ma arvan, et pärimusel on väga oluline osa ja kultuuri edasikandmisel. Mis tähendas, et tule opa ta juba lapsest pääle seto laulu tantsu, et ma kindlalt ühe viiedesi jätka toda, mida eelmine ülemsootska Laaneots, Annela tei, et, et lastele seto kultuuri Opus on oluline ja juustu vanno käest pärimuse korjamine. Tubja ei ole õnne laul või võimenegi või oleme negi jutus või mäng või ükskõik mis, mis hävitas edestada pärimuskultuuri jätkamist, mida vahtisid plaanik teda. Et me tõdeme, et toda, Pekka ei ole mulle teda uneahvil näidened, mitu, päris hinda asi on, et suured plaani tegelen niikuinii kultuuritööga ja väga palju nagu seotu sootska aastaga. Ma jään see hirmu sulama, tamm kindlasti sealt lihtsalt niisama mu hindage, et vaata, näed tegelbulbet midagi kõnelema ja kutsuda sinna ja, ja Kalbulbed midagi välja märgatava, et domine ainuke hirm, aga et sa ei seal kuis ütelda kõnede pidaja sulama Velo sõna oma suu saatsis, lauldragalbul võid puispiti, sul ei tule parampini välja, ma kindle plaanikuma kohegi-le ja pean midagi kõnelema, siis ma kindlasti kasuta ka leelo keelt ja, ja laula sest maisi laula Värska naiste leelo pargis juba väga mitmendat aastata ja edu leelo sõnade tegemine on nii-ütelda. Tege siis mulle ka nagu oma tiitmis edes jäänud on, et ma ka Gucci palju, eks mõista ja, ja siis ma loodan, et et too jäi õnne edu kõnepõhisest vaid vaid eks tule leelopõhine jutuajamine ka Suitsu tugevam paik mulgioks ütelda, seda ka valitseb ja duuma tugevus kasutama su käsitööoskus. Son mõistvalt küll Põgaza katseid asjadeta, et ma pea hinest suuremalt jaolt käsitöölisest, mis Tomsene võib-olla asene hobi, aga, aga ei ole niivõrd-kuivõrd igapäevase tööga, Otto aga kindlahedoom, setukas käsitöö on Kaiu, perimuslikolaadi etu edesi arenduse, mis nagu tänapäeval omavam, aga täiesti loomuliku rattabitelen detas nii wanna kui detes vahtset ja kind läheb plaanid oma aasta jooksul toda vällja märki, et kuis võistada vill. Asja, mida sa väga ootad, nii tša põks rannal ja mõtled, et oh sa minna, sauan käe ja väga uhke maks Oda teda geomisi, mida ei tule ette, et eks ma oodanuid, kui ma kiire käe midagi ütlema, et eks ma ooda toda ja mulla Edimete kutse omava juba postkasti saabunud, nii et inimesed seal Vene su soov olnu asetama rahvane nüüd ülemsootska, noh näiteks see, et, et ole enne mudeta vaid me kõik hoitma oma oma Mauri ja tuiastetu, Seste Hoiet, Saasi tule vahel seto keeles kõnelda, ummi, röövlid kanda oma kultuuri tähtsast. Pidev aitüma sulle, Vabarna Jane ja aitüma sulle ka, kulla ja Antovi Mirjam ja elas seda, me oleme jälle eetris nagu üks nädali pärast pliiatsid uudistasid.