Täna pakume teile kuulamiseks muusikalisi paroodiat JÜRI Filimonovi ja Viktor tšistjakovi esituses. Komment narrid on edita kehvalt ja Georg otsalt Teile ka lugupeetud kuule, selline märkus. Paroodiate kuulamisel pidage pidevalt meeles, et esinevad saate algul juriifilimonov ja pärast teda Viktor Jakov. Ja teiseks, ärge jääge imetlema ainult nimetatud artistide võimeid, vaid kuulake teraselt ka laulude tekste. Krõška. Cheerius. Mäss litse Kärshoki Fire, Truck stressis Ri jaladohhismine või soojad varatsi. Pauk. Luther põgeid ma pean, kuuled neid hoiatama, et edasi lähe, paroodia vaimus minu kõrval istub päris Georg Ots ise ja minu näol on suur küsimärk, kuidas oli? Mulle meeldis Barroderi toredasti kokku säetud ja mõnusa huumoriga ja kõik arrodeeritavad olid äratuntavad. Ja ma usun, et siin ei olegi Kirilli solvumiseks mingisugust põhjust, vaid peaks olema vastupidi, hea meediat kasutatakse. See näitab, et need esinejad, keda parodeeridatakse, on niivõrd populaarsed rahva hulgas, et neid võib ära tunda ja ma leian, et mul on suur au, et mind pandi seal nii-ütelda etendust juhtima. Kuivõrd te leidsite sealt iseend ja kuivõrd ei? Ma ei oska täpselt öelda ka minu arvates karakter oli tabatud ja ma imetlen kunstlikku võimet niimoodi järele aimata, kellelegi häält, niivõrd erinevaid hääli ja niivõrd hästi. Peaaegu et üheaegselt siin on ju kontsertesinemine, jaa, jaa. Jaa. Ja minek on üleminekud, on siin niisugused sekundi murdosalised selles mõttes inimese aparaat, tema häälepaelad, lihtsalt imetus, imetlusväärset, kaks väikest paelakest ja kui palju erinevaid ämbreid võib nendest välja võluda. Lauluõpetajatel oleks väga tähtis, uurides seda, kuidas on võimalik järele aimata, nii laulu õpetamise juures oleks minu arvates väga tähtis, et häid lauljaid näiteks kuulata ja siis õpilev neid järele aimaks. See on kindlasti. Siin on selle laulu õpetamise üks põhialuseid ka peidus. Isegi niikaugele, mina mõtlesin seda puhtast tradi naljana, siin, aga teie tõite nüüd lausa teadvuse. Aga ei, mulle tundub jah, et siin on ikka sügavam tagapõhi sellel asjal, et kuidas on võimalik, et kuidas üks inimene saab niimoodi järele aimata teise häält. Kas teil endal on ka kunagi olnud tahtmist olla keegi teine? Jäljendamise mõttes? Paroodia mõttes, olete püüdnud kedagi jäljendada? Parodistina. Barrodistina, eks olen küll vahet. Mäletan korra parodeerisindiselt ühes restoranis kuuldud laulmist. Ma mäletan, see laul oli seal õige ammu-ammu juba. Kunagi Tartus vist Estonia teatriga, esinesime pärast. Rongi oodates me istusime restoranis, kuulasime laule, siis seal oli parajasti moes, oli Muhumaa selle restorani laulja laulis seda väga naljakas, sest pärast seda ma tahtsin seda järelvea, öeldi, et see olevat välja tulnud, pole kuulnud, näiteks maga, majev matka väga hästi imiteerida. Ma ise ükskord kuulasin ühte maga majevi linti, ma arvasin, Toby laulab ta ka minu arvates just Filimonohvitšistekofon oma ala, väga suured meistrid. Nendega kontsertiteks koos esinenud küll ja nad on alati väga suurt. Naudingut mulle pakkunud. Jätkame saadet Viktor tsistekovi esinemistega. Kõigepealt kaks uusaastatervitust uusaastatervitus Poolast, anna Germanilt. Viktor Sist, Jakov. Soovikontsert. Kui olete olnud tähelepanelik TV vaataja, olete kindlasti märganud, et üheks parodistide suurimaks huviobjektiks on edita keha, mida asjaosaline ise võib arvata oma elavast maalist. Editab jah, arvates on teda raske jäljendada. Põhjus ta on väga vastuvõtlik ja seega pidevalt, olenevalt situatsioonist, meeleolust ja muust sellesarnasest. Tuv võivad tabada ainult üldjoonise. Parimaks parodistiks peab tema kehvigdardsizzakovi nüüd veel kord edita Peehaafictortsist, Jakovisituses, Lenfilmi juubelil. Viktoritzist Jakov sündis Leningradist 1943. aastal. 1962. aastal astus Leningradi teatri-kino- ja muusikainstituut. Juba siis ilmnes tema võime imiteerida jäljendada. Üliõpilaste seas sai ta tuntuks kui lõbusate lugude esitaja kohalikel teemadel. Nalja ta ise kui palju, kuid andis ka märku ühe erakordse ande õitsele puhkemisest hämmastava täpsusega tavastsist Jakov kujutletava hääletämbri esinemismaneeri karakteri. Pärast instituudi lõpetamist võeti džist Jakov Komissar Sherske nimelise Leningradi draamateatritrupi. Juba esimene roll tõi talle Leningradi noorte lavajõudude ülevaatusel laureaadi nimetuse. Samaaegselt hakkas ta saama kutseid esinemisteks estraadilavadel muusikaliste parudjatega. Aasta pärast avaldatakse arvamust, et ta on meie parimaid parodiste. Tema kollektsioonis on juba 30 häält. Ta esineb Kremli kongresside palees Tšaikovski nimelises kontserdisaalis, ametiühingute sammassaalis, riiklikus estraaditeatris, Moskva Music hoolis CVs kutsuvast tulukeses raadios saates tere hommikust. Ja siis too saatuslik õhusõit. Victor chisse kovi esinemisi on õnneks üsna palju jäädvustatud ja tänu sellele on saanud teoks tänanegi saade. Jätkame helilõik dokumentaalfilmist, helilooja Andrei Petrov. Pille. Fragment filmist särbouri vihmavarjud Viktor tsist Jakov kolmes rollis. Saate lõpetuseks jääb korrata Georg Otsa sõnu. Ma imetlen kunstniku võimet niimoodi järele aimata kellelegi häält, niivõrd erinevaid hääli ja niivõrd hästi selles mõttes inimese hääleaparaat, tema häälepaelad on lihtsalt imetus imetlusväärset, kaks väikest paelakest ja kui palju erinevaid ämbreid võib nendest välja võluda. Lauluõpetajatel oleks väga tähtis, uurides seda, kuidas on võimalik järelaimateni laulu õpetamise juures oleks minu arvates väga tähtis, et häid lauljaid näiteks kuulata ja siis õpilane neid järele aimaks. Siin on selle laulu õpetamise üks põhialuseid ka peidus. Saates esinesid Jerifi Limonov ja üheks paremaks muusikaliseks paradistiks tunnistatud victartsist Jakov kommentaarid. Oliteedita Biechalt Georg otsalt saates seadis heledam.