Selles valguses leian, et oluline ei ole panustada mitte uutesse riiklikesse institutsioonidesse, kes asuksid viljelema teoreetilisi küsimusi seejuures mitte kunagi reaalselt abivajavate perede või lastega kokkupuutumata, kui meil täna on selleks ametnikud juba sisuliselt olemas, vaid primaarne on eraldada ressursse selleks, et tagada igas Eesti kohalikus omavalitsuses vähemalt üks sotsiaaltöötaja, kelle tööl on nn käegakatsutavat resultaati. | ^PSVZJAVVVDAASZPVVASDDDDASJSVZJPDVPSDDVZJAVVSPZJVPSASDPSZPSVYASZ$ Samuti peab EKK mõistlikuks korraldada ümber riigikogu töö, tuues parlamendisaadikud korraliselt «seaduste mäele» nädalaks kuus praeguse kolme asemel, ning kasutada e-riigi lahendusi ka seadusloomes. | ^DVYAVKSSZVSDZSSZSNANKZJVSSDSZ$ Näiteks peavad riigikogu delegatsioonid osalema NATO Parlamentaarse Assamblee, Euroopa Nõukogu Parlamentaarse Assamblee, ELi mitmesuguste organite töös jne. | ^DVSSVYASZSSASZYPSSYZ$ Seda enam, et tegelikult on uuringud EList sisserännanute kohta näidanud, et kokkuvõttes toovad EList sisserännanud Suurbritannia majandusele rohkem kasu kui kahju. | ^PDZJDVSYSKVZJSVYASSDSJSZ$ Sarnaselt ülejäänud parlamendierakondadega ei saa ka IRL venelaste häältele panustamiseta hakkama, kuigi vaevalt suudavad IRLiga liitunud venelased Ossinovskite ja sotside eeskujul üle võtta terve erakonna. | ^DASVVDYSSSVZJDVYASSJSSDVASZ$ Seetõttu tuleks nn punase koalitsiooni ohtu pärast riigikogu valimisi tõsiselt suhtuda. | ^DVYASSKSSDVZ$ Headeks näiteks on RKASi juhitavad ministeeriumite ühishoone ning Rapla ja Pärnu riigimajade projektid. | ^ASVYASSJSJSSSZ$