Failis on filmikaadrite kirjeldused iga 15 sekundi järel. Tee nende põhjal filmist sisukokkuvõte ____ Kogutud kaadrikirjelduste põhjal on võimalik luua järgmine sisukokkuvõte filmist "Kaardimaja": Film algab abstraktse ja minimalistliku stseeniga, mis kujutab geomeetrilisi sümboleid mustal taustal. Seejärel liigub tegevus siseruumidesse, kus valgusmängud ja udused värvid loovad mängulise, ent samas salapärase ja hämaruse atmosfääri. Peagi tutvustatakse tegelasi. Üks kaader näitab inimest, tõenäoliselt noort naist, seljaga kaamera poole, kes seisab ööklubi sarnases kohas, kus valitseb sinine ja punane valgustus. Seejärel näeme stseene, kus naised tantsivad klubis, luues diskoteegi atmosfääri. Filmi narratiiv keskendub ilmselt kahe mehe, noorema ja vanema mehe, suhtele ja vestlustele. Vanem mees on hallide juuste ja habemega, kannab tumedat ülikonda ning näib sageli olevat mõtlik või murelik. Noorem mees on heledate juustega ja riietatud halli jakki ning ruudulisse särki. Nende vestlused toimuvad erinevates kohtades, nii siseruumides kui ka pimedatel tänavatel, prügikastide ja karpide vahel. Dialoogid on intensiivsed ja dramaatilised, puudutades teemasid nagu "raha" ja "põgenemine". Filmi jooksul kohtuvad nad ka teiste tegelastega, näiteks noorte inimestega tänaval, kus üks neist vaatab murelikult telefoni. Lõpupoole näitab film stseene, kus vanem mees annab nooremale mehele nõu, öeldes "Mõtle sellele". Lõppkrediitides on näha filmitegijate nimesid ja logosid. Kokkuvõttes on "Kaardimaja" film, mis keskendub tegelastevahelistele suhetele, eriti kahe mehe vahelisele pingelisele ja konfidentsiaalsele vestlusele tumedas ja dramaatilises keskkonnas. ---- Lisan siia juurde filmis räägitud teksti. Koosta kaadrikirjelduste ja tekstifaili põhjal detailsem ja ajalise järgnevusega kokkuvõte, ligikaudu nelja lehekülje pikkune . ____ Filmi "Kaardimaja" detailne sisukokkuvõte on koostatud kaadrikirjelduste ja dialoogi transkriptsiooni põhjal, et luua terviklik ja ajaliselt järgnev narratiiv. Peategelase monoloog ja abstraktne algus Film algab minimalistlike ja abstraktsete stseenidega, kus mustal taustal on näha valgeid geomeetrilisi sümboleid. See visuaal luuakse infograafikana, mis pakub puhast ja minimalistlikku esteetikat. Kaadreid iseloomustavad sügavad varjud ja puhtad, valged jooned, mis tekitavad range ja struktureeritud tunde. Sellele järgnevad siseruumide kaadrid, mis on täidetud uduste värvide, valgusmängude ja värviliste virvendustega, andes edasi salapärase ja unenäolise atmosfääri. Samal ajal kuuleme peategelase, ilmselt noore mehe monoloogi, kus ta räägib lugu Börnist, igapäevasest baariskäijast, kes oli kogu aeg väsinud ja ostis alati ainult ühe õlle. Peategelane meenutab, kuidas ta pidi Börni baarist välja lohistama, sest too ei suutnud arvet maksta. Ta väljendab oma vastumeelsust sellise elu vastu, öeldes: "Ma ei tea, mina küll ei kavatse muutuda mingiks halliks passiks, kes kustub igal öösel kuskil suvalises tripikas lihtsalt sellepärast, et ta ei saa muud lubada endale". Peategelane on otsustanud oma elu muuta ja räägib piletist, mis ta ära "ronis," andes mõista, et ta lahkub peagi. See annab mõista tema unistustest ja lootustest leida midagi paremat väljaspool oma praegust keskkonda. Klubist California unistusteni Tegevus liigub edasi ööklubi sarnasesse keskkonda. Kaadrites domineerivad sinised ja punased valgustid, mis loovad diskoteegi atmosfääri. Näeme naisi tantsimas, taustal on näha inimesi, kes ajavad omavahel juttu, ja peategelane vaatab neid pealt. Siin toimub dialoog teise mehega, keda kaadrikirjeldused ei maini, kuid kellega peategelane arutab stereotüüpe, oksendamist ja unistusi. See vestlus toob esile unistuse põgeneda Californiasse, õppida inglise keelt ja ehk isegi õpetada kohalikele eesti keelt. Sellele unistusele reageerib vanem, hääle järgi autoriteetne mees, kes kritiseerib põgenemissoovi. Ta meenutab nooremale mehele, et "Meie laulsime siin täiest kõrist, et teie saaksite vabas riigis elada" ja küsib, miks nad nüüd kasutavad seda vabadust, et põgeneda "nii kaugele kui võimalik". See dialoog loob pinge kahe põlvkonna vahel ja küsib vabaduse tähenduse kohta. Noorem mees jääb aga oma soovile kindlaks: "Mina igatahes lähen". Kahe mehe konfidentsiaalne diil Filmi keskel süveneb narratiiv kahe peamise mehe – noorema ja vanema mehe – vahelistele vestlustele. Vanem mees on hallide juustega ja habemega, kannab tumedat ülikonda ja tema näoilme on sageli mõtlik või murelik. Noorem mees on heledate juustega, riietatud halli jakki ja ruudulisse särki. Nende vestlused toimuvad erinevates kohtades, sealhulgas hämarates siseruumides ja pimedatel tänavatel, prügikastide ja karpide vahel. Vanem mees pakub noorele mehele "diili". Ta märkab noormehe vastutustundlikkust ja teadmisi ärist, kinnitades talle, et ta ei ole "mingi pervert ega mingi vägivald". Vanem mees tunnistab, et ta ise oli kunagi "noor ja loll," mistõttu tahab ta noort meest aidata. Ta selgitab, et ta ei jõua enam üksi kõike vedada ja vajab kedagi, kes juhiks tema äri, ning et ta vajab "kindlat meest, kedagi, keda ma saan usaldada". Noorem mees, keda nimetatakse Karliks, vastab, et talle pakuti diili, kuid ta ütles ära, lisades aga, et jääb mõneks ajaks veel siia, sest vajab rohkem raha. See diil on kahtlemata filmi keskne narratiivne element, mis seob kokku peategelaste saatused. Vestlus muutub pingeliseks, kui vanem mees küsib, kas noormees on "gei" ja kas ta pole "üldse huvi tundnud". Noormees küsib vastu: "Kas ma jään sinu maitse?". See osa dialoogist lisab suhtesse konfidentsiaalse ja ebamugava varjundi, mis näitab, et nende vahel on peidetud pingeid või teadmisi, mida nad üksteisele avaldavad. Põgenemine ja mineviku varjud Lisaks äriteemalistele vestlustele räägib noor mees ka oma minevikust ja suhetest. Ta meenutab ühte tüdrukut, keda ta kohtas peol. Ta kirjeldab, kuidas nad "klappisid," läksid tüdruku poole ja suudlesid. Lugu võtab aga ootamatu pöörde, kui ta tunnistab, et tal ei olnud kummi kaasas ja tüdruk tõi ühe teisest toast. See episood paljastab noormehe haavatavuse ja ebakindluse, sest ta tunnistab, et "lõi araks". See lugu on oluline, sest see rõhutab noormehe soovimatust lasta end siduda ja tema hirme, mis seavad ohtu tema plaanid põgeneda. Seejärel liigub tegevus tagasi dialoogi juurde, kus mehed arutavad pileteid ja "edasi minemist". Dialoog muutub taas pingeliseks ja näib, et kaadrid näitavad meestevahelist tüli, kus üks neist karjub teise peale, et too "ei naera". Üks tegelane on joobes ja teine püüab teda rahustada. See näitab, et nende suhe on ebakindel ja pingeline. Filmi lõpupoole näitab üks kaader vanemat meest andmas nooremale nõu: "Mõtle sellele". See viitab diilile või mingile olulisele otsusele, mida noorem mees peab tegema. Järgmine kaader näitab stseeni, kus kaks meest ajavad omavahel juttu, üks neist on tumedates riietes ja näib rääkivat peeglile. See näitab, et peategelane peab endas selgusele jõudma, kas ta teeb diili, et kindlustada oma tulevik, või kas ta jätkab oma unistuse poole liikumist. Lõpuks on näha kaader, kus noorem mees vastab vanemale mehele ja naeratab. See võib viidata sellele, et ta on teinud otsuse, kuid tema näoilme tekitab ebaselguse, kas tegemist on nõusoleku või äraspidise vastusega. Lõppsõna ja krediidid Filmi lõpp saabub kiirelt, näidates kaadreid, kus peategelane ütleb: "Ma ei näe üldse nii halb välja" ja "Minul". Viimased stseenid on kaadrid kahest mehest baariletis, kus üks neist küsib teiselt, kas too tahab "napsu". Lõpus näeme vaid filmitegijate nimesid ja tootmisettevõtete logosid.