Kui tihedalt koos sõitvate autode puhul aga peaks ühega neist midagi juhtuma, siis tuleb avarii. Järelikult peaks autode vahel olema eessõitjale otsasõidu vältimiseks vajalik vahemaa.

Meeldetuletuletuseks põhikooli füüsikast: paigalseisuga algava või lõppeva ühtlaselt kiireneva (aeglustuva) liikumise (milleks ju siledal teel pidurdamine on) puhul läbitakse vahemaa , kus a on kiirendus pidurdamisel ning t pidurdamiseks kuluv aeg. Kiirendus sõltub teeoludest ehk kummi ning asfaldi vahelisest hõõrdetegurist. Puhta märja tee hõõrdetegur on 0,5. Kuival teel veidi suurem, jäisel teel tublisti väiksem. Järsul pidurdamisel auto liikumise kiirust mõjustav jõud m*a on põhjustatud kummi ning teepinna vahelisest hõõrdejõust =0,5*9,8 .

Järgneva appleti tulemustest paistab, et silla suurim läbilaskevõime on umbes kiirusel 10-15 km/h sõltuvalt veokite pikkusest.