Kui tihedalt koos sõitvate autode puhul aga peaks ühega neist midagi juhtuma, siis tuleb avarii. Järelikult peaks autode vahel olema eessõitjale otsasõidu vältimiseks vajalik vahemaa.
Meeldetuletuletuseks põhikooli füüsikast:
paigalseisuga algava või lõppeva ühtlaselt kiireneva
(aeglustuva) liikumise (milleks ju siledal teel pidurdamine on) puhul
läbitakse vahemaa , kus a on kiirendus pidurdamisel ning
t pidurdamiseks kuluv aeg. Kiirendus sõltub teeoludest ehk kummi
ning asfaldi vahelisest hõõrdetegurist. Puhta märja tee
hõõrdetegur on 0,5. Kuival teel veidi suurem, jäisel teel
tublisti väiksem. Järsul pidurdamisel auto liikumise kiirust
mõjustav jõud m*a on põhjustatud kummi ning teepinna
vahelisest hõõrdejõust
=0,5*9,8
.
Järgneva appleti tulemustest paistab, et silla suurim läbilaskevõime on umbes kiirusel 10-15 km/h sõltuvalt veokite pikkusest.