Staadioni mudel * Koosta 3D mudel staadioni kohta - palliplats, värvavad, servades istepingid * Kasutaja saab määrata pingiridade arvu * Lisaks saab kasutaja määrata staadioni laiust, istekohtade arvu reas ning kas platsi külgedel on ka korvpallirõngad ning platsil viskekohti tähistavad jooned. Tetris * Pane ekraanil korra sekundis sammu kaupa kukkuma kuubik * Allservas jääb kuubik pidama. Klahvidega saab kukkuvat kuubikut liigutada vasakule-paremale * Kukkumiseks on neli kohta. Alumise rea täissaamisel rida kaob. Saali mudel Unity abil * 3D vahendite abil joonistatakse ekraanile saal - lava, kardinate asukoht ja asend, toolid ridades. * Kasutaja saab määrata, mitu toolirida on ning mitu tooli igas reas, samuti kardinate asendi. * Platsile koostatakse simulatsioon kasutamise kohta - etteantud arv inimesi (näiteks silindreid) tuleb mööda vahekäiku ja liigub tooliridade vahelt oma kohtadele. Kellest möödutakse, tõuseb korraks püsti. Inimeste liikumise lõppedes avanevad kardinad. Sõrmede mäng Unity abil Mängu kirjeldus: Kummalgi mängijal on kummalgi käel esialgu üks näpp sirge, teised kõverdatud. Mängija käiguks on, et ta näitab ühe oma käega teise mängija ühe käe peale. Teine mängija avab lisaks nii palju näppe kui on näitajal käel. Avatuks jääb näppude arvu jääk jagamisel viiega. Nt. kui mängija käel oli avatud kolm näppu ning sinna näidatakse nelja näpuga kätt, siis sellel käel jääb avatuks kaks näppu (7%5). Kui käel peaks avatuks jääma viis (ehk null) näppu, siis on see käsi mängust väljas. * Koosta nt. silindrite abil kahe vastastiku seisva mängija käed. * Võimalda teha üks käik * Pane kogu mäng toimima C# klassid * Loo klass Taburet. Andmeteks jala kõrgus ning isteruudu külg sentimeetrites. Loo klass Tuba mõõtudega pikkus, laius ja kõrgus sentimeetrites. Taburette saab panna tuppa, väljastatakse, mitu taburetti on parajasti toas. * Tabureti paigutamisel tuppa antakse ette toa algnurgale (0, 0) lähima jala koordinaat. Tabureti külg on seinaga paralleelne. Iga tabureti paigutamisel kontrollitakse, et see koht on veel vaba, taburett ei kattu ühegi olemaoleva taburetiga. * Lisa tabureti alamklass Pink, Pingi külgede pikkused võivad olla erinevad. Võimalda tuppa paigutada Taburette ja Pinke, kontrollitakse, et ühtegi istet ei panda teise peale. Tekstide andmete esitus https://www.tlu.ee/~jaagup/andmed/keel/korpus/dokmeta.txt * Koosta tulpdiagramm keeletaseme kohta, mitu teksti millisel tasemel on. * Lisa lehele teksti autorite sooline ja vanuseline jaotus. Vastavalt valikule muutuvad andmed teistel joonistel. Lisa näidik, mis kuvab, kui suure osa moodustavad valitud vanuserühma tekstid tekstide üldarvust. * Seo teksti koodi järgi juurde sõnaliikide tabel https://www.tlu.ee/~jaagup/andmed/keel/korpus/doksonaliigid.txt . Keeletaset valides näidatakse, mitu millist liiki sõna valitud tasemel esines.