program ringide_asend; var x1, x2, y1, y2, r1, r2: integer; raadiuste_summa_ruut: integer; keskpunktide_vahelise_kauguse_ruut: integer; begin writeln('Programm kusib kahe ringi koordinaadid ja raadiused ning'); writeln('valjastab ringide paiknemise teineteise suhtes '); writeln('Sisesta esimese ringi x, y ning raadius'); readln(x1, y1, r1); writeln('Sisesta teise ringi x, y ning raadius'); readln(x2, y2, r2); raadiuste_summa_ruut:=sqr(r1+r2); keskpunktide_vahelise_kauguse_ruut:=sqr(x2-x1)+sqr(y2-y1); if sqr(r1-r2)>keskpunktide_vahelise_kauguse_ruut then writeln('Ringid on teineteise sees') else if raadiuste_summa_ruut>keskpunktide_vahelise_kauguse_ruut then writeln('Ringid loikuvad') else if raadiuste_summa_ruut