var a,b,c,d,e,f,x,y,Dx,Dy,K: real; begin writeln('Sisesta esimese värrandi x-i kordaja '); readln(a); writeln('Sisesta esimese värrandi y-i kordaja '); readln(b); writeln('Sisesta esimese värrandi vabaliige '); readln(c); writeln('Sisesta teise värrandi x-i kordaja '); readln(d); writeln('Sisesta teise värrandi y-i kordaja '); readln(e); writeln('Sisesta teise värrandi vabaliige '); readln(f); writeln('Sinu lineaarvärrandissteem on selline '); write(a:5:2,'x '); if b > 0 then write('+'); writeln(b:5:2,'y =', c:5:2); write(d:5:2,'x '); if e > 0 then write('+'); write(e:5:2,'y =', f:5:2); writeln; K:=a*e-d*b; if K=0 then writeln('Lahend puudub'); if K<> 0 then begin Dx:=c*e-f*b; Dy:=a*f-d*c; writeln(' Lahendid on sellised'); writeln('x= ',Dx/K:5:2); writeln('y= ',Dy/K:5:2); writeln; end; readln; end.