Kolmemõõtmeline joonistamine on nagu joonistamine ikka, ainult et pinna asemel asuvad esemed ruumis. Igal punktil on kolm koordinaati, näiteks koht üles-alla teljel, paremal-vasakul teljel ning kaugusteljel. Lihtsamal juhul võib joonistamisel kaugustelje ära unustada.
uses graph;
type
punkt=record   {kirje, milles on kaks täisarvulist elementi}
       x: integer;
       y: integer;
      end;
var p: array[1..100] of punkt; {sada on varuga}
i, j, koht, arv,d, m: integer;
nurk: real;

begin
   p[1].x:=0; {esimese punkti x-koordinaat on 0}
   p[1].Y:=0;
   p[2].x:=100;
   p[2].Y:=0;
   p[3].x:=0;
   p[3].Y:=100;
   arv:=3;  {mitmest punktis joonestatav kujund koosneb}
   d:=detect;
   initgraph(d, m, '');
   for i:=2 to arv do
   begin
    line(p[i-1].x, p[i-1].y, p[i].x, p[i].y);
   end; 
     {veab joone esimesest punktist kuni viimaseni}
   line(p[arv].x, p[arv].y, p[1].x, p[1].y);
     {ning viimase ja esimese vahele}
   readln;
   closegraph;
end.