Kolmemõõtmeline joonistamine on nagu joonistamine ikka, ainult et pinna
asemel asuvad esemed ruumis. Igal punktil on kolm koordinaati, näiteks koht
üles-alla teljel, paremal-vasakul teljel ning kaugusteljel. Lihtsamal juhul
võib joonistamisel kaugustelje ära unustada.
uses graph;
type
punkt=record {kirje, milles on kaks täisarvulist elementi}
x: integer;
y: integer;
end;
var p: array[1..100] of punkt; {sada on varuga}
i, j, koht, arv,d, m: integer;
nurk: real;
begin
p[1].x:=0; {esimese punkti x-koordinaat on 0}
p[1].Y:=0;
p[2].x:=100;
p[2].Y:=0;
p[3].x:=0;
p[3].Y:=100;
arv:=3; {mitmest punktis joonestatav kujund koosneb}
d:=detect;
initgraph(d, m, '');
for i:=2 to arv do
begin
line(p[i-1].x, p[i-1].y, p[i].x, p[i].y);
end;
{veab joone esimesest punktist kuni viimaseni}
line(p[arv].x, p[arv].y, p[1].x, p[1].y);
{ning viimase ja esimese vahele}
readln;
closegraph;
end.