Ekraanikoordinaate hakatakse lugema vasakult u"levalt. Mo~nigikord on meil aga lihtsam arvutada koordinaate keskelt vasakule ja paremale (ning üles-alla). Selleks tuleb joonistamisel lihtsalt igale punktile poole ekraanipikkuse jagu juurde liita.
uses graph;
type
punkt=record
       x: integer;
       y: integer;
      end;
punktid= array[1..100] of punkt;
var p : punktid;
keskp: punkt;
arv: integer;

procedure algus;
var d, m: integer;
begin
   p[1].x:=0;
   p[1].Y:=0;
   p[2].x:=100;
   p[2].Y:=0;
   p[3].x:=0;
   p[3].Y:=100;
   arv:=3;
   d:=detect;
   initgraph(d, m, '');
   keskp.x:=getmaxx div 2;
   keskp.y:=getmaxy div 2;
end;

procedure joonista(p: punktid; kp: punkt; kogus: integer);
var i: integer;
begin
   for i:=2 to kogus do
   begin
    line(kp.x+p[i-1].x, kp.y+p[i-1].y, kp.x+p[i].x, kp.y+p[i].y);
   end;
   line(kp.x+p[arv].x, kp.y+p[arv].y, kp.x+p[1].x, kp.y+p[1].y);
end;

begin
   algus;
   joonista(p, keskp, arv);
   readln;
end.